JoseCuervo Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Playstation 4 Pro på vei i posten til meg. O joy. Eller er det oh joy?? Endret 8. november 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Playstation 4 Pro på vei i posten til meg. O joy. Eller er det oh joy?? yeah Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 vi klapperihendene Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hvem er klar for president Donald J. Trump? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 På tide å bygge seg atomkrigbomberom!? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) ække dem falige både dånnal og clitton da? Endret 9. november 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hvem er klar for president Donald J. Trump? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Idag er en gledens dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Idag er en gledens dag Fordi jeg er tilbake på jobb og tilbake med Vær-Sjur? Joda, det er ganske gledelig, må jeg si. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Playstation 4 Pro på vei i posten til meg. O joy. Eller er det oh joy?? Så du må betale for å spille online, hver måned? På tide å bygge seg atomkrigbomberom!? Fallout 4 hadde ikke vært så kult i virkeligheten, jeg hadde heller bare lidd i 2 uker med strålingskader og dauet. Eller vaporized away, depending on how far away i am from the bombs. Endret 9. november 2016 av Scatdude Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) På tide å bygge seg atomkrigbomberom!? Det kommer ikke til å skje en dritt. Alt forsetter som normalt. Vi kommer ikke til å merke noen som helst forandring på grunn av dette valget. The Daily Show kommer til å være morsomt fremover, det er vell det eneste. Endret 9. november 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg var ikke så veldig seriøs. Men noe kommer til å skje. Ett parti kontrollerer alt. Det eneste som hindrer dem i å være effektive er samarbeidsviljen eller evnen innad i partiet. De har jo alle muligheter til å forme USA slik de ønsker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Absolutt makt korrumperer absolutt. Så det blir en demokratisk president likevel? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Gjett hvem som har bestilt tur til Kapp Verde i desember! Hint: Det er meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Playstation 4 Pro på vei i posten til meg. O joy. Eller er det oh joy?? Frister litt den Plastation 4 pro da, men det i bilder frister mer. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Playstation 4 Pro på vei i posten til meg. O joy. Eller er det oh joy?? Frister litt den Plastation 4 pro da, men det i bilder frister mer. Pakke fra elefun er alltid bra. Hva er det? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Gjett hvem som har bestilt tur til Kapp Verde i desember! Hint: Det er meg. Din bror? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå