Overmoden2.0 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Reisefeber allerede Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Dama sendte søknad om kadettplass pc Christian Radich i går, i dag ringte de og om en uke drar hun til Mallorca for å hoppe på. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Reisefeber allerede Hvor skal du? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Reisefeber allerede Hvor skal du? Trondheim. Haha. Opp å besøke en jeg har snakka med på nettet Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Reisefeber selv. Venter på at Stavanger skal få fingern ut av rumpa og sette opp skiftplan for Jul og nyttår, så jeg kan planlegge tur. Dama drar til Cebu med eller uten meg. Hvis jeg klarer å bytte litt skift slik at jeg får 3-4 dager fri, så blir jeg med. Hvis ikke feirer jeg Jul alene i Manila. Blir liksom ikke helt det samme å sitte på strippeklubb på julaften. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Min neste reise er til Dublin i mai neste år. Helt greit at Iron Maiden skal ha konsert når jeg er der. Endret 7. november 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Men jeg gleder meg ikke til å reise så langt med tog da. Fyfaen. Får jo noen timer i Oslo og. Da hsr jeg heldigvis laga en middagsavtale med en jeg spiller med, så satser på at de 4 timene går fort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Veldig godt å være hjemme igjen fra to uker på reise, altså. Men jeg kunne klart meg fint uten sne, is, og kulde, kjenner jeg. Også veldig godt at jeg ikke har noe særlig med reiser igjen før neste år. Bare korte bilturer til bestemor, og sikkert en flytur til Stavanger for å besøke søss. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Fikk du alle pokemansene man ikke finner i Norge da? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Fikk seg sikkert ei sånn. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Drøy følelse å få et motbud som er mindre enn det en hadde planlagt å strekke seg til på leilighet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Fikk du alle pokemansene man ikke finner i Norge da? Alle? Det er da bare én, men ja, jeg fikk Tauros. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 52-timers valg-stream av Alex Jones. Wohoo! https://www.youtube.com/watch?v=ErrEOe9Vvow Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Styrer glatt unna han der. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Elvis consert på Tv i kveld (NRK 2). Gleder meg THE HILLBILLY CAT TCB, Benny borg synger Elvis sanger på norsk Dama sendte søknad om kadettplass pc Christian Radich i går, i dag ringte de og om en uke drar hun til Mallorca for å hoppe på. Christian Radich er bygd i lego, det er ikke noe lego sett men det er bygd fra bilder er en rå flott model Christian Radich. http://www.brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?f=3&t=3455&st=0&sk=t&sd=a https://www.flickr.com/photos/hensolberg/16607255583/ 52-timers valg-stream av Alex Jones. Wohoo! https://www.youtube.com/watch?v=ErrEOe9Vvow Gratullere når skal dere gifte dere, lykke på bryllups dagen da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Carl i Hagen er Trump fan, og Hillory Clinton født samme dag som kona til Carl. Skulle passe bra Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Styrer glatt unna han der. Du vet at Drevland har fylt drikkevannet i Bergen med fluor, sant? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Når det står "holdes av frem til onsdag", betyr det at det er for seint å hente varen onsdag, altså må gå i dag? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg gjetter på at de sender den tilbake en gang i løpet av onsdagen. Kommer ann på når på dagen de sender utgående post. Drar du tidlig om onsdag morgen, så burde det gå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå