Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke lett må jeg så å ta en fuckings resonnementstest for internship.

Trykker på linken, fortsetter meg gjennom masse "hvordan trykker du på elementene"-greier. Så når det er sett trykker jeg neste, kommer opp at jeg har så lang tid på meg, tar testen og avslutter.

Vel, jeg trodde jo den testen jeg tok var faktiske testen på 8 spm. Den gang ei. Nå har jeg fått masse mail og shit om at jeg må ta den, og jeg har sagt jeg har tatt den for svarte f. Men neida, dagene går og fristen løper ut. Får ny mail og fatter ikke dritten. Viser seg at DET ER EN TEST TIL, etter den på 8spm som jeg trodde var faktiske testen. JAHA, så man må trykke seg i hjel for å komme til den faktiske testen som er på 24 spm.

Okay la gå. Helt fucked up test men er vel sånn slike tester er. Trykker fullfør og blir videresendt til bedriftfremsiden. Klikker for meg om det er for seint, når jeg har fått ny sjanse fordi de sa jeg ikke hadde tatt testen (når jeg trodde jeg hadde tatt testen og tok det lungt).

Får håpe det er rett at man blir videresendt etter fullført test.

Den ene gangen når tiden faktisk var ute så fikk jeg ikke mulighet til å kjøre gjennom testen før jeg ble videresendt, så det lover sånt sett bra. Synes bare de kunne hatt noe på slutten at jeg var ferdig og alt var fint.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Digital fotoramme?

Det lurte jeg faktisk å bruke den gamle som. Henge den på veggen og kjøre slideshow.

Er det ikke billigere med nye briller enn å kjøpe så stor TV? :p

Bruker ikke briller, men ja, helt sikkert billigere. Kan ikke se på film på briller da.

Lenke til kommentar

Digital fotoramme?

Det lurte jeg faktisk å bruke den gamle som. Henge den på veggen og kjøre slideshow.

Er det ikke billigere med nye briller enn å kjøpe så stor TV? :p

Bruker ikke briller, men ja, helt sikkert billigere. Kan ikke se på film på briller da.

Jo da det kan du, du må ha riktige type briller, da kan du se film på stor skjerm.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

I går måtte jeg snakke en i fra å ta livet sitt. Og jeg er jo ikke kvalifisert til å gjøre dette. Dette skjedde på facebook, så jeg har da navn på vedkommende og vet hvilken by vedkommende bor i. Om dette skulle skje igjen, så ønsker jeg ikke å måtte være den personen, ikke for at vedkommende er til bryderi, men for at jeg er jo ikke den rette til dette. Hvem kontakter jeg om jeg dette skulle skje igjen?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Selvmord 
Krisehjelpmenyen til nasjonalt senter for selvmordsforskning og forebygging.Knallgod linke, med informasjon om hvordan du bør gå fram om du selv sliter med selvmordstanker eller er bekymret for en venn.

Akutt Selvmordsfare:

Sitat

Ta kontakt med fastlege, lokalt legesenter eller legevakt.
Tlf.nr: Ring 1880 eller søk på www.gulesider.no, søkeord: legevakt og sted/kommunenavn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lyst på nytt byggesett. Hva ville dere kjøpt av Ju-88, He-111 eller PBY Catalina? Har allerede flest fly fra de allierte så heller mot en Ju-88 eller en He-111.

Fant 2 byggesett hos Hobby24 sett 1 frister noe jevlig :dribble:1/32 Tamiya F-14A Tomcat Black Knights til 1500.kr da, men det er snart jul da, må vente å se om de hobby24 eller elefun har noe bra tilbud på black friday, men trenger mere lim har jo 6 sett til men det 1/72 AIRFIX D-Day Air Assault Gift Set frister nå+lim

tam60313-60313_1.jpg?width=800&lb=truehtair50157_rel-a50157-diorama-website.jpg?

post-281153-0-12716400-1478213591_thumb.png

post-281153-0-50810700-1478213701_thumb.png

post-281153-0-70840200-1478213806_thumb.png

post-281153-0-04166400-1478214028_thumb.png

post-281153-0-18604000-1478214267_thumb.png

post-281153-0-92284500-1478214401_thumb.png

post-281153-0-89877800-1478214597_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...