Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det trikset fungerer også i dusjen.

Det minner meg om en historie jeg hørte en gang.

En fyr hadde spist en røten kebab rett før han dro til ei venninne, og magen begynte å gjøre skikkelig opprør, så han ba om å låne toalettet. Vel plassert tetta han dassen med do papir så ingenting kunne flushes ned, men måtte fortsatt bæsje mere. Så han tenkte "jaja, kan vel bare gå i dusjen og la vannet renne mens jeg driter så renner det vel unna". Han satte på dusjen, og da lurte seff venninna på hva i helvete han driver med som bare dusjer uten å spørre først. Han svarer "Du får se senere" i forfjamselse. Det hjalp lite på stemningen. Så satte bæsjinga igang igjen, men lukta ble bare 5x forverret i varmt vann, og gugga ville ikke ned i sluket i badekaret heller. Så nå sto karen der i badekaret hennes og dusjet uten å si fra, med en haug stinkende bæsj i sluket.

Så tenkte han plutselig at siden han dusjer tror vel dama de skal ha sex senere, så han tar seg en kjapp runk for å lette på trøkket. 

Imens har dama, svært opprørt over den intense skitlukta og tvangsdusjingen som aldri blir ferdig, ringt en sterk kamerat som bryter seg inn på badet. Synet han kommer til er følgende.

1. Tett dass, overflyt og bæsj på gulvet. 

2. Mannen som står og runker i dusjen med bæsj i sluket

3. Horribel lukt. 

han sprang på dør naken mens dama grein og med fyren etter seg. Noen ting går bare ikke å forklare.

Takk for meg.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

bilder :green:

Og vise deg hvor dårlig jeg er på maling og påføring av decals? No way!

Hjelper det hvis jeg sier at jeg ikke har turt å fullføre tanksen min engang, i frykt for å fucke til malingen? :p

Er nesten ferdig med plast byggesettet av Union Pacific Big Boy ps det er verden største damp lok.

har uferdig tanks men jeg fikk ikke med pensel eller var lim husker ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg tatt min første tur med Über, samt besøkt San Franciscos homsestrøk. Absolutt den rette kvelden å gjøre det på. Har sett veldig mange furries i full fursuit og observert yiffing,veldig mange nakne menn, og veldig mye annet. Som en veldig sær tripp. Skulle ikke tro at det eneste jeg har hatt i meg i dag er vann, en burger, og et bar brødskiver med kremost. Vel, og hvitløksnudler på en nuddelbar i overnevnte strøk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg tatt min første tur med Über, samt besøkt San Franciscos homsestrøk. Absolutt den rette kvelden å gjøre det på. Har sett veldig mange furries i full fursuit og observert yiffing,veldig mange nakne menn, og veldig mye annet. Som en veldig sær tripp. Skulle ikke tro at det eneste jeg har hatt i meg i dag er vann, en burger, og et bar brødskiver med kremost. Vel, og hvitløksnudler på en nuddelbar i overnevnte strøk.

Altså... SF er jo ganske homofilivennlig innstilt generelt sett. Ramla innom homsepub der uten at det nødvendigvis var ett homsestrøk :p

Første dag i ny jobb. Skal være der klokken 9. Kjenner nervene, magen og hjertet jobber hardt ?

Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...