Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 hahha men hallo det burde faktisk være en lov Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Edderkopper er noen onde jævler. Gidder faen aldri følge loven heller. Edderkopploven § 3 sier at enhver edderkopp skal «ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller skade og slik at ikke mennesker blir unødig hindret». Vanlige tilfeller som rammes av lovbestemmelsen er dans på bade- og soveromsgulv, påføring av mentalt traume og hjerteinfarkt, egglegging, dørstokkovertredelser og uforsiktige edderkoppspinn. De gjør det bare fordi de syntes du er flink til å danse og ser morsom ut når du er redd. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Loven burde være lik for alle. Å skille menneskeloven og dyreloven er diskriminerende. På en annen side, i dag er det ofte lovlig og myrde dyr. Om et dyr myrder, eller i det hele-tatt skader et menneske er det gjerne dødsstraff. Endret 6. juli 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 drittvær. Og jeg som hadde planlagt å gå en lengre tur i dag og.. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 drittvær. Og jeg som hadde planlagt å gå en lengre tur i dag og.. Det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær som ordtaket sier. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Har verken paraply eller regntøy her på sykehuset. Vil gå tur, men vil heller ikke bli klissvåt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Å gud, selvfølgelig klart jeg å rote meg bort på feil side i denne tråden. Diskusjonen om fødsel og vaginaer som revner. Delikat. Ja, nå føler jeg meg ekstra verpesyk. Kremt, uansett. Ha en fin dag, folkens. PS: Mat er godt. Nyt den. Vi går går på stranda for å bade. Ikke for at andre skal studere kroppen din. Vel, sikkert en del av de også. Men #Fuckdet. Erru full, Kitty? Følger Hylos eksempel, og bruker vin til læsk mens jeg leker sknekker. Funker overraskende bra Det kan meget hende at jeg var ruset, ja. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Må si det er temmelig kjedelig med ferie. Angrer litt på at jeg tok 4 uker, ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 I know, jeg har 3 uker og kjeder meg allerede etter 3. dagen. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Jepp. Skjønner virkelig ikke hvordan folk som ikke har en jobb å gå til overlever. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Gjør ingenting å bli klissvåt når det er så varmt som nå. Er bare å skifte når man kommer inn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Loven burde være lik for alle. Å skille menneskeloven og dyreloven er diskriminerende. På en annen side, i dag er det ofte lovlig og myrde dyr. Om et dyr myrder, eller i det hele-tatt skader et menneske er det gjerne dødsstraff. Og jeg melder meg frivillig som bøddel, uten omtanke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Dere er bare dårlige til å underholde dere selv. Jeg kjeder meg aldri. Var arbeidsledig i 4 år før jeg fant den jobben jeg nå har. Det var en bra tid. Bare gjøre hva jeg ville døgnet rundt. Herlig. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Syns også det er rart at det går an å kjede seg i dag.med alle muligheter man har i dag. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Vel, når man jobber store deler av dagen til vanlig, så har man ikke tid til så voldsomt mange hobby'er. Ikke er jeg særlig glad i å drikke eller å feste som de aller fleste vennene mine driver på med for tiden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg tenker sånn før hver ferie. Ahh, 2-3 uker med å gjøre akkurat hva jeg vil! Herlig! Også sitter jeg dag ut og dag inn og sliter ut sofaen med å se på youtube let's plays og gjør ingenting som helst. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Det er ikke alltid det blir sånn som man har planlagt. Husker en ferie for en del år siden, jeg hadde mange planer.Så fikk jeg et problem med tv antenner som skulle i flere retninger med skillefilter og greier. Sto omtrent hver dag hele ferien og kødet med den de antennene og ble aldri fornøyd. opp og ned i stigen dag ut og dag inn. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 T'en i HTC på telefonen min ble borte? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Hahah! Sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå