Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Er litt bekymret pga konstnad mht roaming da kameraten har abonnement og ikke kontantkort , f.eks kan jeg spare penger med å slå av nettet på mobilen mellom hver tur ? Skal kun bruke mobil til Uber....har ikke tenkt å bestille mer enn kanskje 5 turer om dagen (skal til L.A) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hvis man har kjørt inn gjennom bompengene og 4 timer senere skal ut, betaler man på nytt da? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Ja. Er vel 1 time som er grensa. Vet ikke om det er likt alle steder da 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Ja, 1 time er hovedregelen hvis man har brikke. Avhenger selvsagt av hvor du er. Enkelte bomstasjoner tar derimot bare betalt når man skal inn, men ikke ut. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Sulten -> Går til kjøleskapet -> Ser gulrot -> Ikke sulten -> Går bort fra kjøleskapet -> Sulten -> Funderer litt på uttrykket "pisk eller gulrot". Som om gulrot var så innmari godt. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Esler liker de sikkert. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Sulten -> Går til kjøleskapet -> Ser gulrot -> Ikke sulten -> Går bort fra kjøleskapet -> Sulten -> Funderer litt på uttrykket "pisk eller gulrot". Som om gulrot var så innmari godt. Akkurat nå sitter jeg og spiser minigulrøtter faktisk. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg hadde spist én gulrot, men det er grenser for hvor mange rå gulrøtter jeg får ned på ett måltid. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hvis man har kjørt inn gjennom bompengene og 4 timer senere skal ut, betaler man på nytt da? Det kommer og andre på om det er bompengepassering på vei "ut". Koster ikke noe å kjøre ut fra Bergen sentrum for eksempel. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 15 minutter stresstest av CPU med cpufan@~400RPM = 39 grader. Må si meg fornøyd med det. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Ikke verst. Burde kjørt stresstest på meg sjæl. Nervene ligger utenpå. Så får vi se om jeg overlever to uker i California og Nevada, eller om jeg i det hele tatt kommer inn i landet. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Ikke verst. Burde kjørt stresstest på meg sjæl. Nervene ligger utenpå. Så får vi se om jeg overlever to uker i California og Nevada, eller om jeg i det hele tatt kommer inn i landet. Jelly. Hadde det veldig fint gjennom områdene der sist vår. Mye fint å oppleve. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Nå er PC-en min blitt så gammel at den ikke klarer kjøre nye AAA-spill. Den holdt i nesten 10 år. Overraskende bra! Uansett så spiller jeg mest "enkle" spill, så kommer nok ikke til å bytte den ut med det første. Men jeg vurderer å kjøpe meg Playstation. Har ikke eid en konsoll siden Playstation 2. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Fuckings Alex Jones. Herregud. https://www.youtube.com/watch?v=UuqXd7yvEJ8&t=132s Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) President/diktator Duterte legger alle bånd med USA døde. På tide å flytte snart, Skurupu? Endret 20. oktober 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Dutert'n er så langt unna meg politisk at eg nesten synest han er litt stilig. Litt sånn teikneserieskurk over heile fyren. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 hvorfor forteller mange kvinner om stygge ting donald trump har sagt først nå, etter det opptaket lekket? er ikke trump supporter ellerno, men virker som mange hater trump fordi det er populært å hate trump. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Fordi ellers ville de blitt mistrodd og latterliggjort. 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 hvorfor forteller mange kvinner om stygge ting donald trump har sagt først nå, etter det opptaket lekket? er ikke trump supporter ellerno, men virker som mange hater trump fordi det er populært å hate trump. En av anklagerne har forbindelser til The Clinton Foundation. Jeg er overbevist om at disse anklagene om seksuell trakassering som Trump har fått den siste tiden er en måte å omdirigere oppmerksomheten fra de nylig utgitte e-mailene mellom Hillary og det korrupte støttekorpset hennes. Se forsiden til majoriteten av norske medieoppslag for eksempel. Side opp og side ned om Trumps forkjærlighet for vakre kvinner. Hvor er dekningen av den interne kampanjen til krigskåte Hillary? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå