Bytex Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Dæven døtte Bernhoft var bra konsert altså. ble helt satt ut. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 I dag var jeg vitne til at en fyr gikk på scenen, knuste en VHS-kassett, dro tapen ut og hang den på mikrofonstativet før han begynte å gaule om sin traumatiserende ungdom.Hva slags scene var dette? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 IT-support for Statoil. Hvor lenge? Er jo en perfekt mulighet til å få erfaring som er en stor bonus på CVen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Det er ikke så mye du trenger kunne, egentlig. Er du nogenlunde oppegående, og har brukt en datamaskin store deler av livet ditt, så trur jeg du har det som trengs. Du vil uansett gå igjennom en opplæringsprosess på et par uker. Og dette er langt i fra noen sweat-shop. Kontrakten sier at det aldri skal være kø på telefonen, og derfor er vi alltid flere ansatte på jobb en det som strengt tatt trengs, i tilfelle telefonene kommer i bølger. I startfasen må man bare utnytte sine kolleger, og spørre om alt man lurer på. De aller, aller fleste som ringer er tolmodige nok til å sitte på vent noen minutter mens du forhører deg med oss andre. Vi samarbeider godt. Om du der i mot ikke har noen interesse av IT, og ikke har lyst til å jobbe med det, så er det noe annet. Nei, jeg er egentlig ikke det minste interessert i hvordan en datamaskin fungerer, ut over det som er nødvendig å vite for å bruke én. Det hadde derimot vært interessant hvis det var behov for en økonom der borte. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 https://www.youtube.com/watch?v=nuiaDSdVADs Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 IT-support for Statoil. Hvor lenge? Er jo en perfekt mulighet til å få erfaring som er en stor bonus på CVen. Vi har alle kontrakt frem til 1. April, da CGI Group og Statoil driver med kontraktforhandlinger for tiden. Det er ikke så mye du trenger kunne, egentlig. Er du nogenlunde oppegående, og har brukt en datamaskin store deler av livet ditt, så trur jeg du har det som trengs. Du vil uansett gå igjennom en opplæringsprosess på et par uker. Og dette er langt i fra noen sweat-shop. Kontrakten sier at det aldri skal være kø på telefonen, og derfor er vi alltid flere ansatte på jobb en det som strengt tatt trengs, i tilfelle telefonene kommer i bølger. I startfasen må man bare utnytte sine kolleger, og spørre om alt man lurer på. De aller, aller fleste som ringer er tolmodige nok til å sitte på vent noen minutter mens du forhører deg med oss andre. Vi samarbeider godt. Om du der i mot ikke har noen interesse av IT, og ikke har lyst til å jobbe med det, så er det noe annet. Nei, jeg er egentlig ikke det minste interessert i hvordan en datamaskin fungerer, ut over det som er nødvendig å vite for å bruke én. Det hadde derimot vært interessant hvis det var behov for en økonom der borte. Vi har Service Desk Finance her nede. Men det er mye av det samme som IT. Folk ringer inn hvis de har trøbbel med, eller hvis det er noe feil med, pengeoverføringer og giroer og slikt. Alt skjer i SAP, som du sikkert har litt kjennskap til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 I dag var eg vitne til at eit menneske drakk Tab Xtra Er det så uvanlig? Jeg drikker flerfoldige liter av det i året. Det er den eneste sukkerfrie brusen med koffein som smaker noen lunde som Coca-Cola. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2016 I dag var jeg vitne til at en fyr gikk på scenen, knuste en VHS-kassett, dro tapen ut og hang den på mikrofonstativet før han begynte å gaule om sin traumatiserende ungdom.Hva slags scene var dette?Garage i Bergen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Den colaen jeg syns smaker best/mest likt Coca-Cola, som ikke er Coca-Cola, er colaen til Grans. Både vanlig og sukkerfri. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Har vært skeptisk til Grans helt siden jeg fikk i meg noe forferdelig juleøl for 12 år siden. Smakte brent urin og lukta enda verre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Har du smakt brent urin? Eller lukta på det? Dere driver med mye rart oppi bygda altså... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Ja, sånn går det når man bor på et sted hvor de eneste fritidsalternativene er fotball og korps. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 "Luuura på om æ kajn ruuuus mæ på dettan sjø" (holde lighter under skje med urin) 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Det var ikke for rusen, akkurat. Mer for å ha noe å finne på. Et alternativ til å knivstikke folk eller velte kyr. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2016 Du valgte feil igjen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Nei, jeg er egentlig ikke det minste interessert i hvordan en datamaskin fungerer, ut over det som er nødvendig å vite for å bruke én. Det hadde derimot vært interessant hvis det var behov for en økonom der borte. Vi har Service Desk Finance her nede. Men det er mye av det samme som IT. Folk ringer inn hvis de har trøbbel med, eller hvis det er noe feil med, pengeoverføringer og giroer og slikt. Alt skjer i SAP, som du sikkert har litt kjennskap til. Jeg har aldri brukt SAP selv, men mamma har jobbet som sap-konsulent, så jeg vet til dels hva det går ut på. Uansett holder jeg på med å ta master nå, så jeg ser egentlig ikke etter jobb før om et år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Bruker SAP til lagerstyring på jobb hele dagen, men å bo i et så varmt land tror jeg ikke jeg vil trives med. Eller ha dødsskvadroner i gatene som skyter folk nesten tilfeldig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Du valgte feil igjen. Story of my life. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Bruker SAP til lagerstyring på jobb hele dagen, men å bo i et så varmt land tror jeg ikke jeg vil trives med. Eller ha dødsskvadroner i gatene som skyter folk nesten tilfeldig. Sistnevnte skjer i slummen. Ikke noe man ser noe til som hvit mann. Det at det er varmt har jeg forståelse for. Sliter selv med varmen. Absolutt et minus. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Begynner vist med natt ranglingen min igjen, la meg ikke før 05:00 i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå