Overmoden2.0 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Sikkert fordi supergirl kostymet er til vask. Korrekt. Pluss det må bli sydd inn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Nok en praktfull, avslappende dag på jobb. Kommer nok til å savne å jobbe som parkeringsvakt når jeg får meg ny jobb. Er jo så knall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Er det aldri kranglete bileiere som lager bråk og sånt? Eller sniker du deg bare innpå biler som er forlatte? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Kontrollerer bare plasser, ingen sniking. Lyser gult av uniformen uansett, så hadde ikke vært så jævla lett. Og joda, noen er kranglete, men det går bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 En kar som ble tatt i billettkontroll på toget i går kranglet så mye at de tok han med ut på neste stasjon. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Hørte at Facebook skal overta Finn.no. Innebærer det medførsel av riktighet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Fatter ringte meg for 40-ish minutt siden, ba meg komme og hente ham asap, han hadde glemt ei jakke til 4100 kr på bussen. Så jeg skifter til dongeribukse, hiver på meg sko, og rasker med meg førerkort og mobil. Kjører ned på busstoppet for å hente ham, og vi kjører etter bussen. Siden bussen kjører gjennom sentrum, tar vi motorveien, i et håp om å rekke frem på siste stoppested før den, men i det vi svinger inn der - etter å ha råkjørt (vel, 90 i 80-sonen, så vanlig hastighet og det man må kjøre for å holde flyten i Orkdal) gjennom de "siviliserte" strøkene av Orkdal kommune, svinger bussen ut, så da er det bare å ta en veldig krapp sving og svi litt gummi (og definitivt litt clutch) for å henge på videre. Var litt usikker på om den skulle tilbake til Trondhjem, eller om vedkommende var ferdig for dagen, men satsa på sistnevnte og kom til bussparkeringa like i hælene på den. Ligger i ræva på den hele veien gjennom parkeringsplassen til sjåføren stoppa for å fylle drivstoff, og fatter ut, mens jeg ruller rolig forbi og snur på normal måte. Fatter med hjertebank og pumpende adrenalin, jeg med klamme handflater og en undring over hvor mange trafikkregler jeg har brutt ila. jakten. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Men fant han jakka? 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ja, den lå på gulvet under setet hvor han satt. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ja, den lå på gulvet under setet hvor han satt. Jeg føler det var en vesentlig detalj som du unnlot i historien... 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg føler det var en vesentlig detalj som du unnlot i historien... Jeg er helt enig. Tre dagers utestengelse? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Tross alt jobber han i media. Så ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Siden han jobber i media burde han skrevet: "Du vil ikke tro hvordan den ville bussjakten endte! Bli plussmedlem for kun kroner 99 resten av året for å lese mer." 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg følte meg litt overflødig noen rolige dager på jobb på Oslo lufthavn i sommer. Nå kontrollerer jeg lønnsslippene og går gjennom turnusen min og ser at jeg var så overflødig at jeg tilsynelatende var på jobb en dag jeg var syk. Altså har noen ikke merket at jeg var borte fra jobb og stemplet meg inn den dagen. På tross av at jeg ringte 1-2 timer før vakta og sa ifra at jeg var syk. Jaja, for meg spiller det ingen rolle så lenge jeg får lønn. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Hvorfor stempler andre deg inn? Merkelig praksis.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Fordi jeg ikke kan gjøre det selv. Jeg må alltid ringe lederen som er på jobb, så må enten han/hun eller noen andre føre inn i systemet at jeg er/har vært på jobb den dagen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Siden han jobber i media burde han skrevet: "Du vil ikke tro hvordan den ville bussjakten endte! Bli plussmedlem for kun kroner 99 resten av året for å lese mer." Elleville. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Hadde tenkt til å skrive "finnes det jakker til 4100 kroner?", men så kom jeg på at jeg for litt siden leste en lignende historie om en jakke som kostet 8000 kroner. Galskap. Endret 13. oktober 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Fra og med i dag trenger vi flere folk her nede i Manila. Det er garantert noen her inne som hadde hatt gått av å komme seg litt ut i verden. Send meg PM for å gjøre ditt livs beste avgjørelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå