Bytex Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 er det bra eller dårlig? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 At jeg røyka tobakk er dårlig. At det smaker kuk er ganske så bra. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Reiser til Trondheim i stedet for spillexpo. Gleeeeder meg Hørtes ut som et dårlig bytte, spør du meg. (Med mindre det står en dude og venter på deg i Trondheim ) Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Ser ut som en fin fest Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 TV-en ser i det minste like hel ut! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Fjortizzfest? Shit happens på fester for min del også (tv til 40k falt av veggen), men folk pleier nå å plukke opp glass og tørke opp hvis man mister noe/søler på festene. Endret 9. oktober 2016 av multisync Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Her kastes det alt som eg ikke trenger å ha med meg til Tsjekkia. Må få hele livet mitt inn i så lite bagasje som mulig. Tror eg skal få plass til alt i 2 store rullekofferter. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg fikk hele livet mitt inn i 2 kofferter da jeg flyttet. Egentlig en ganske digg følelse. Hvor lenge blir du der? Ubestemt tid? Hvor lenge forestiller du deg at du blir der? Kanskje litt vanskelig å svare på på dette tidspunkt. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Ubestemt tid. Ubestemt tid. Det skulle vel svare på alt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Må være fint å ha det sånn, at man ikke eier masse å flytte på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg blei en gang frastjålet hele flyttelasset mitt. Kjipt, men lærte at det ikke er ting som betyr noe. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 ja, to kvinns på Roskilde lærte meg at det var "damer, penger, fisse, bayer" som betyr noko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Litt digg å skrive Vær-Sjur igjen, i grunn. Får se om det blir fast. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Reiser til Trondheim i stedet for spillexpo. Gleeeeder meg Hørtes ut som et dårlig bytte, spør du meg. (Med mindre det står en dude og venter på deg i Trondheim ) Da har jeg bestilt billetter og jeg reiser om 30 dager! Selvsagt er det en dude som venter på meg kommer til å være en ekstremt lang mnd dette. Men blir en lang togtur da reiser torsdag kl 12 og er i Verdal fredag kl 0850. Helt sinnsykt. Endret 12. oktober 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Hvorfor ikke fly? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Sikkert fordi supergirl kostymet er til vask. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå