Skurupu Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Familiens katt tar med seg slikt hjem et par ganger i uken når det er sommer. Den verste fangsten var en halvdød flaggermus. Så fort katten slapp den, så fløy den i sirkler inne i stuen og sprutet blod overalt. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Æææsj, må være mildt sagt TRAUMATISK. Skulle hatt en katt her rundt huset en dag eller to. Noe mus her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Er hjemme hos fattern nå. Tok et glass Famous grouse av han. Faen , så skuffa. Glemmer hvor tam den egentlig er. Om jeg skal si noe positivt om den så er det at det tross alt er alkohol i den. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Jeg blir fysisk dårlig av famous grouse. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Når det gjelder wiskey, syns jeg Lord Calvert er ganske bra. Hvertfall i forhold til prisen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) O store NAV-hatere, noen som vil hjelpe med papirarbeidet? Har fått fire ark, en forside som bare har adresse for retur, strekkoder osv. en forklaringsside og to eksemplarer av aktivitetsplan. På forklaringen står det at en signert aktivitetsplan skal returneres til min lokale nav med vedlagte forside. Så står det at aktivitetsplan og førstesiden skal sendes til adressen oppgitt på førstesiden. Husk å signere både forside og aktivitetsplan. Spm. Jeg har ikke to forsider som det virker som man skal ha? Skal nav ha ett eksemplar og det andre skal jeg sende? Skal jeg bare returnere til NAV og så sender de? Forsiden har ikke noe sted der det er logisk å signere, skal jeg bare signere ett sted? Endret 7. oktober 2016 av multisync Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Lever alt på nav kontoret ditt. Er vel bare en forside. Du skal vel ikke signere på forsiden men på det arket som har signatur felt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 omg hva skjer med facebooktrenden "små barn sier noe fantastisk og observant om samfunnet, åpenbart fortalt hva de skal si av foreldrene sine" Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 og hvordan faller folk for de videoene Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Lever alt på nav kontoret ditt. Er vel bare en forside. Du skal vel ikke signere på forsiden men på det arket som har signatur felt. Bare en forside med en adresse til scanning i oslo. Ikke noe signaturfelt, men står spesifikt på forklaringen at den visstnok skal signeres. Også står det ganske selvmotsigende at den skal leveres til lokale nav (streket under med penn), mens neste setning står det at den skal sendes til den oppgitte adressen på forsiden. Snakk om å gjøre det enkelt da NAV Endret 7. oktober 2016 av multisync Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 https://www.youtube.com/watch?v=d9TpRfDdyU0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Ut på tur, jævla sur. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Ut på tur, jævla sur. På vei til eller fra mus? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hahaha. På vei til kamerat i Oslo. Dama ser jeg ikke igjen før den 26. Ugh. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Så stille dere var i kveld. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Er deppa etter at enda en VM kvalik ser ut til å gå i dass .. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Reiser til Trondheim i stedet for spillexpo. Gleeeeder meg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Nå har jeg røyka tobakk for første gang siden 6. februar. Smaker fremdeles kuk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå