Datasmurf Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Etter hvert begynte det å føles galt. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Opplysning: Tordenvær i natt, dra ut contakter før sengetid. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Husk både nett verks contakt og vanlig contakt :-) 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 husk at vi bor forskjellige steder og ikke har samme vær over hele norge 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Datasmurf, hvorfor slutte? Det har da ingen konsekvenser for noen at du lagrer bildene, trenger jo ikke snakke om det Hvorfor ikke? Det er god nok grunn at jentene ba om å slutte. Trenger ikke svare med "HAHA NEI DUMME BITCHES DERE LA UT BILDET PUBLIC SE HAHA JEG FAPPER TIL DEG AKKURAT NÅ DU ER SÅ DOMMM" Endret 5. juli 2015 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Datasmurf, hvorfor slutte? Det har da ingen konsekvenser for noen at du lagrer bildene, trenger jo ikke snakke om det Hvorfor ikke? Det er god nok grunn at jentene ba om å slutte. Trenger ikke svare med "HAHA NEI DUMME BITCHES DERE LA UT BILDET PUBLIC SE HAHA JEG FAPPER TIL DEG AKKURAT NÅ DU ER SÅ DOMMM" Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Datasmurf, hvorfor slutte? Det har da ingen konsekvenser for noen at du lagrer bildene, trenger jo ikke snakke om det Hvorfor ikke? Det er god nok grunn at jentene ba om å slutte. Trenger ikke svare med "HAHA NEI DUMME BITCHES DERE LA UT BILDET PUBLIC SE HAHA JEG FAPPER TIL DEG AKKURAT NÅ DU ER SÅ DOMMM" Jeg vet ikke hvor du har det sitatet fra, men det er ikke meg bekjent. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Gullsmeder og smykke-forretninger, gir dem bort slike gave-esker til smykker o.l. ved forespørsel? Tenker på de firkantede "klapp-boksene". Spør likesågodt her for å spare meg en evt unødvendig bytur etter jobb i morgen :-) Tenkte ha det litt morro med dama. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hvis du tenker gi en tom eske er det en dårlig spøk Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Tenkt å ha noe annet i esken enn smykker Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 en krok til et bilde av et random brudepar? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Gullsmeder og smykke-forretninger, gir dem bort slike gave-esker til smykker o.l. ved forespørsel? Tenker på de firkantede "klapp-boksene". Spør likesågodt her for å spare meg en evt unødvendig bytur etter jobb i morgen :-) Tenkte ha det litt morro med dama. Dude.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Det kommer ikke til å bli moro. Trust me. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Idèen var ha noe annet enn smykker, noe som jeg vet hun ville ha bruk for. Ingen ting creepy, eller kroker til bilder eller denslags tulleting. Men så er kanskje idèen i seg selv creepy.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Ser ikke problemet. Hadde vært noe annet om han gikk ned på kne og så var det ikke ring der, men hvis det er en skikkelig gøy/artig/whatever ting du "vet" hun vil like kan det sikkert bli bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 fyfaen var en edderkopp i senga mi hører dere det var en i senga mi på dyna mi!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Nesten like ekkelt som å få en diger møll (eller hva pokker de svære "fluene" som flyr i lyset på natta heter) midt i fleisen mens man ligger og leser på puta.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 æsj edderkopp på dyna er verre, men kan ikke bare alle holde seg unna hva er greia eier de ikke skam Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Edderkopper er noen onde jævler. Gidder faen aldri følge loven heller. Edderkopploven § 3 sier at enhver edderkopp skal «ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller skade og slik at ikke mennesker blir unødig hindret». Vanlige tilfeller som rammes av lovbestemmelsen er dans på bade- og soveromsgulv, påføring av mentalt traume og hjerteinfarkt, egglegging, dørstokkovertredelser og uforsiktige edderkoppspinn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå