L4r5 Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Røyking på bussen er forbudt, men å bruke så mye parfyme at jeg bokstavelig talt kan smake det er lov. Bah! Endret 5. oktober 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Gikk forbi en kar på stasjonen i morges som tydeligvis hadde badet i etterbarberingsvann. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Småen ville ha spagetti ala Capri eller hva pokker det heter. Føler meg som en barnemishandler. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Småen ville ha spagetti ala Capri eller hva pokker det heter. Føler meg som en barnemishandler. Visste ikke at Bytex har liten tiss - takk for infoen :-D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Det er ikke størrelsen som betyr noe sier alle sammen Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Det viktigste er å få knullt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Skal analysere en bedrift/varemerke/o.l på skolen. Hva skal jeg velge av Apple Music og Viaplay? Skal sende ut spørreundersøkelse òg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Det var tilfredsstillende å se en arbeidskollega gråte på TV. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg forbeholder meg retten til å poste litt god musikk ut på kveldinga. https://www.youtube.com/watch?v=EmFSR2E4sCY Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Yeah. Statoilkoppen ftw. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Eg har fått meg jobb i Tsjekkia! Flytter i slutten av måneden! 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Eg har fått meg jobb i Tsjekkia! Flytter i slutten av måneden! Gratulerar, tror det er et tsjekkt land å være i det. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg teller ned minuttene fra nå til klokken 00:00, release datoen på mafia 3 er den 7.10 håper jeg får installert spillet da i pc. I sted gikk det ikke. 6 cd å installere da som GTAV. Eg har fått meg jobb i Tsjekkia! Flytter i slutten av måneden! Gratulere med ny jobb. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Så en fyr som installerte Mafia 3 på PC tidligere Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Den ene katten min fanget sin første fugl i dag. Inne. Gikk for å ta på meg gummihansker da katten mista taket på pippen og den fløy opp på loftstua. Åpnet noen vinduer, men det tok faen meg 30 minutt før fuglehælvete turte å fly ut. Satans fuglekuk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå