Teitgutt Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Skal spele gjennom heile denne når semesteret er over i desember. Og drikke øl. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Satt meg til rette og skal slenge i øretelefonene for litt musikk, og ene tuppen har falt av. Mongo. Jaja, flytur og barnegråt og skrik hører tydeligvis sammen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Akkurat som meg og barneselskap på peppes. Det slår aldri feil. Eller restauranter generellt. Kommer alltid i nærheten av 10 sukkerrusa 6-10 åringer som springer rundt og bråker. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 På mine siste 3 flyturer har jeg hatt hele seteraden for meg selv. :D Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Noen som husker denne, glemmer den aldri jeg EDIT.uups. kanskje dårlig å bringe den opp. Stakkars mennesker ..redigert Endret 30. september 2016 av Delvis Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Satt meg til rette og skal slenge i øretelefonene for litt musikk, og ene tuppen har falt av. Mongo. Jaja, flytur og barnegråt og skrik hører tydeligvis sammen. https://open.spotify.com/user/jokingnutria/playlist/7mvLMiK8GomnyHOR3MsK6h Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Bah. Jeg skal på date idag og jeg er så jævlig nervøs. Pleier ikke å være så nervøs, men det er noe med han som bare gjør meg så sykt nervøs. Har lyst å bare avlyse Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 For en dag. Enten så blir jeg å være i barnebursdag til fetteren min sin sønn fra 14 til 21-22, ellers så må jeg være på jobb fra 15 til 02. Hurra. -_- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 For en dag. Enten så blir jeg å være i barnebursdag til fetteren min sin sønn fra 14 til 21-22, ellers så må jeg være på jobb fra 15 til 02. Hurra. -_- Hvordan kan man velge bort jobb? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 https://streamable.com/bgux Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 For en dag. Enten så blir jeg å være i barnebursdag til fetteren min sin sønn fra 14 til 21-22, ellers så må jeg være på jobb fra 15 til 02. Hurra. -_- Hvordan kan man velge bort jobb? Enkelt. Sjefen spurte om jeg hadde noen planer for lørdag. Jeg sa jeg skulle i treårsdag til fetteren min sin sønn. Han spurte om jeg ikke heller kunne tenke meg å jobbe. Jeg sa jeg måtte, siden jeg hadde gått glipp av de foregående bursdagene for å jobbe, så denne gangen måtte jeg ivei. Han sa at om jeg ombestemte meg, fikk jeg se å dukke opp i den lokale hallen med filmkamera og stativ for å filme en mini-festival (hvor han selv skulle synge). Det eneste interessante med den festivalen, var Jørn Lande og Ken Hensley (Uriah Heep for de uinnvidde, så jeg er glad jeg valgte bursdag, selv om jeg ble ganske sliten og duppa både i bursdagen og da jeg endelig kom hjem i ellevetida i går kveld. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Snart fårikål hos svigers. Lite som er bedre enn fårikål. Ugh. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Snart fårikål hos svigers. Lite som er bedre enn fårikål. Ugh. Møter du svigerforeldre allt, er neste å lage barn med ho. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Snart fårikål hos svigers. Lite som er bedre enn fårikål. Ugh. Møter du svigerforeldre allt, er neste å lage barn med ho. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Helvetes togstreik. Snakk om å forkrøple mulighetene for å komme seg på jobb til en åkei tid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Tar tid å overføre bilder fra gamle pc til den nye pc min med dropbox, men kjører jo trådløst fra den gamle pc men bruker nettverkskabel på den nye pc da. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Hoven tunge, og hovne kinn. Jeg har lyst å dø av sult og smerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå