Muggkaare Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Det sa igrunn du til moren min og. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Ja, men hu tok det som et kompliment og vi hoppa til sengs Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg fikk levert kebab på døra en gang, og da sa den feite Sri Lanka-mannen i wife beater "Det er veldig varmt i dag, jeg svetter som en gris! Her er maten din!" Et naturtalent for salg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Han hadde sikkert smakt på kebaben også. Forresten, får dere ALT levert på døra der borte? Handler man ikke selv i det hele tatt? Og finnes det faktisk folk som liker balut? Det er ikke bare en tulleting de lurer dumme turister til å prøve? Tviler sterkt på at det er noen islendere som sitter og mesker seg i harskt haifett heller. Endret 30. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Dette var i Norge. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg liker balut. Smaker kokt egg og kylling. Det er absolutt ikke en tulleting som dumme turister lures til å kjøpe. De lokale spiser det hele tiden. Det er street vendors overalt, som selger balut. Mange som spiser det i fylla som snacks. Lenke til kommentar
Legotardo Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Tviler sterkt på at det er noen islendere som sitter og mesker seg i harskt haifett heller. Julemat! Naboen (som er fra Island) sitter og klemmer i seg det der hver jul. Lukter verre enn det høres ut... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Det rareste folk spiser er jo surstrømning. Det lukter så jævlig at selv garva folk må åpne boksen nedi en bøtte vann for å slippe gass stanken som kommer ut. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Ja, men hu tok det som et kompliment og vi hoppa til sengs Selvsagt, hun er ikke akkurat kresen av seg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Balut er egentlig ikke så sært når man tenker litt på det. Det har ingen spesielle smaker. Det er ingenting som har fermentert, for eksempel. Det er bare et hardkokt egg og and. Det ser ikke noe godt ut. Men smaken trur jeg faktisk de aller fleste hadde likt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Spiste øldampet pinnekjøtt i går kveld - absolutt innafor. Var smart, og fryste ned en 2kg-pakke med kjøtt i fjor senvinter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Spiste pinnekjøtt selv, men har ikke prøvd øldamping. Hva gjør det med smaken? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Har glatt pungstell nå, Bytex. Bare å komme. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Spiste pinnekjøtt selv, men har ikke prøvd øldamping. Hva gjør det med smaken?Veit ikke helt, men var godt. Ble kanskje en mer fyldig smak i sausen, som man blander litt av kraften inn i. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hva sier dere: 240gb ssd, 2x240gb ssd eller 500gb ssd? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Javell. Altså ingen fordeler med 2 forskjellige? Satser på at jeg skal klare meg med 240gb, kanskje ikke, hvem vet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Du kan sette opp de to i raid, så du får dobbel hastighet. Men jeg ville gått for 500 gb. Minst trøbbel. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå