Gjest Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Nesten 12 timer til den amerikanske persidentdebatten. Tror dere Hillary kommer til å kollapse på direkten? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Ikke på tale. Den dama er en politisk ringrev. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Drømte i natt at noen kom og brukte pannekakene mine til sigarettpapir. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Er det ikke stusselig når folk kjenner deg igjen men ikke gidder å gå bort å si hei, bare rope navnet ditt? Njæsh. Du har de som går bort og sier hei, også, og forventer at jeg skal vite hvem de er, men det gjør jeg jo aldri. For øvrig forfriskende å skrive Vær-Sjur i avisa igjen. Har jo skrevet det på hobbybasis og publisert på mi ega hjemmeside, men fikk et par treff mer ved å legge det på forsida til lokalavisa, merker jeg. Oppsiktsvekkende nok fikk den flere treff på en halvtime enn boligsakene jeg la ut (på oppfordring fra redaktøren, fordi han er fast overbevist om at det er det mest populære folk vet av) fikk på en uke. Kanskje et tegn på at jeg burde begynne å skrive Vær-Sjur på fast basis igjen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Vær-Sjur Master Race. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Er det ikke stusselig når folk kjenner deg igjen men ikke gidder å gå bort å si hei, bare rope navnet ditt? Njæsh. Du har de som går bort og sier hei, også, og forventer at jeg skal vite hvem de er, men det gjør jeg jo aldri. For øvrig forfriskende å skrive Vær-Sjur i avisa igjen. Har jo skrevet det på hobbybasis og publisert på mi ega hjemmeside, men fikk et par treff mer ved å legge det på forsida til lokalavisa, merker jeg. Oppsiktsvekkende nok fikk den flere treff på en halvtime enn boligsakene jeg la ut (på oppfordring fra redaktøren, fordi han er fast overbevist om at det er det mest populære folk vet av) fikk på en uke. Kanskje et tegn på at jeg burde begynne å skrive Vær-Sjur på fast basis igjen. Betyr det at du er tilbake på video også? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Herlige gitarister Billy Gibbons å Dusty Hill er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Tenk hvis en av dem kom bort og sa hei jeg er bytex. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Noen som skal sitte oppe kl 3 i natt da, og se på circus? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Orker ikke. Laster ned debatten i morgen kveld, dersom den høres morsom ut når jeg leser avisene. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Første "president"-debatten mellom Trump og Clinton. Det er første gang de møtes direkte til debatt i valgkampen. Endret 26. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Er det ikke stusselig når folk kjenner deg igjen men ikke gidder å gå bort å si hei, bare rope navnet ditt? Njæsh. Du har de som går bort og sier hei, også, og forventer at jeg skal vite hvem de er, men det gjør jeg jo aldri. For øvrig forfriskende å skrive Vær-Sjur i avisa igjen. Har jo skrevet det på hobbybasis og publisert på mi ega hjemmeside, men fikk et par treff mer ved å legge det på forsida til lokalavisa, merker jeg. Oppsiktsvekkende nok fikk den flere treff på en halvtime enn boligsakene jeg la ut (på oppfordring fra redaktøren, fordi han er fast overbevist om at det er det mest populære folk vet av) fikk på en uke. Kanskje et tegn på at jeg burde begynne å skrive Vær-Sjur på fast basis igjen. Betyr det at du er tilbake på video også? Ikke for øyeblikket. Vi får se om jeg vekker Jabb-Sjur til live. Foreslo frokost-TV, men jeg vet ikke om jeg ble tatt seriøst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Så kan du tenke at det var akkurat den bevegelsen Halford gjorde 10 minutter før han gikk på scena..med en stor hårete mannerumpe foran seg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Noen som skal sitte oppe kl 3 i natt da, og se på circus? Nei jeg venter på att spillet Forza Horizon 3 på Xbox One, begynte å installere spillet klokken 14:00 er på 90% nå klokken 20:52 er nok mange som installerer spillet, gikk til helvtee med pc versjonen i går da. Endret 26. september 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hva synes du om Donald Trump, Jokingnutria? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hva synes du om Donald Trump, Jokingnutria? Et jevla kjøtthue. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå