oOF Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Kjip stemme på vokalisten. Og det er synd. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Year Zero kommer fra plate nummer to. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jaja. Det er hvertfall bare Meliora som tiltaler meg lydmessig, den er mere "metal" enn de to første. Har aldri vært noe Blue Oyster Cult-fan. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Ja ja. Om noen timer er jeg i Oslo. Ikke vært der siden en gjeng forumbrukere dro meg inn på Ivars kro. *grøss* Lenke til kommentar
Pinchcliffe Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Si ifra når du er i sentrum, så skal jeg se etter deg. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Nå drar jeg i 30 eller 40 års dag til brodern. Kake, mat, rødbrus, ulovlige terningspill og kåte hunder. Håper jeg kommer hjem i live. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Aner du ikke om broren din blir 30 eller 40? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Hva i allverden skal smurf i Oslo, da? Du får finne frem til Outland. Godbutikken for tegneserie -og boknerder. Endret 23. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Ja ja. Om noen timer er jeg i Oslo. Ikke vært der siden en gjeng forumbrukere dro meg inn på Ivars kro. *grøss*Haha! Der var jeg med en kollega en gang! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Endelig fant jeg tilbud på H11005 rotor housing til 31.kr pr rotor housing til Align T-Rex 100X Super Combo , kjøpte 4 stk resten er reserve deler trenger bare den lille micro metallpinnen da, elfun tar ca 62.kr pr rotor housing da. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Bare en oppdatering: Ikke ring nødnummer unødvendig. Dette inkluderer å gi telefoner uten simkort som leketøy til barn.https://www.nrk.no/nordland/mann-_38_-ringte-politiets-nodnummer-79-ganger-pa-tre-timer-1.13147477 Politi over hele landet opplever daglige feilringninger på politiets nødtelefonnummer.– Jeg håper det når ut til folket, men jeg er ikke helt overbevist. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 Tøm batteriet før du gir den til ungene. Problem solved. Other than that: Don't be an ass. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Bare en oppdatering: Ikke ring nødnummer unødvendig. Dette inkluderer å gi telefoner uten simkort som leketøy til barn. https://www.nrk.no/nordland/mann-_38_-ringte-politiets-nodnummer-79-ganger-pa-tre-timer-1.13147477 Politi over hele landet opplever daglige feilringninger på politiets nødtelefonnummer. – Jeg håper det når ut til folket, men jeg er ikke helt overbevist. http://android.wonderhowto.com/how-to/remove-emergency-call-button-from-your-lock-screen-0166472/ Obligatorisk når barn skal "låne/leke" med telefonen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg hadde en slik når jeg var barn, jeg: 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg hadde en slik når jeg var barn, jeg: Jeg oxo, Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 TNT band Varmt & Hardt Vil du bli medlem i den harde flokkenOg gi din stemme og sjel til heavyrockenUniformen er dongery og skinnBare badges er i tøy eller tinnVi gir deg en hard nattDet skal bli varmt & hardt!Dag og natt, varmt & hardt Vi har vært trofaste siden 1970Alle ga seg, men vi var like heavyVi ble glemt, det kom punk og discoMen vi lo sist og best, det ble fiaskoEngland tente på nytt i '79"Teasers from Barnsley" and AC/DCDet ble moderne med langt hår og lærI gamle jeans er vi samlet i en hær Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Ja ja. Om noen timer er jeg i Oslo. Ikke vært der siden en gjeng forumbrukere dro meg inn på Ivars kro. *grøss*Haha! Der var jeg med en kollega en gang! Kondolerer. Det er det verste stedet jeg noen sinne har satt mine bein, og jeg har vært på utrolig mange slitne steder rundt om i Nord- og Sør-Trøndelag. Hva i allverden skal smurf i Oslo, da? Du får finne frem til Outland. Godbutikken for tegneserie -og boknerder. Var på konsert med Klovner i Kamp. Si ifra når du er i sentrum, så skal jeg se etter deg. Siden jeg ikke var innom forumet etter at jeg dro, så gjorde jeg aldri dette, men noen kjente meg igjen, i alle fall, både en fyr på andre sida av gata da jeg sto og hang på Youngstorget som ropte "Datasmurf!" og en fyr utenfor Eplehuset som ropte "Hei Sjur" (eller noe slikt) og gav meg to tomler opp. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Er det ikke stusselig når folk kjenner deg igjen men ikke gidder å gå bort å si hei, bare rope navnet ditt? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Noen som har prøvd dette Remix OS (Android på PC) og har synspunkter om det? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Er det ikke stusselig når folk kjenner deg igjen men ikke gidder å gå bort å si hei, bare rope navnet ditt? Høres helt perfekt ut, spør du meg. Skulle ønske alle jeg kjente gjorde det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå