Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, hva er greia med det nye sitatopplegget? Jeg ser ikke lenger hvem som siteres, eller når, og det er ikke noen knapp for å hoppe rett til sitatet.I tillegg, hvis jeg tabber fra boksen jeg hurtigskriver innlegg i, for så å trykke enter, kommer jeg ikke lenger til "Post"-knappen, men til min egen profil …

Det er nok et lokalt problem, for det er ikke sånn her. Hvilket skin bruker du?
Lenke til kommentar

Så, hva er greia med det nye sitatopplegget? Jeg ser ikke lenger hvem som siteres, eller når, og det er ikke noen knapp for å hoppe rett til sitatet.I tillegg, hvis jeg tabber fra boksen jeg hurtigskriver innlegg i, for så å trykke enter, kommer jeg ikke lenger til "Post"-knappen, men til min egen profil …

IP.Board.

Lenke til kommentar

IP.Board.

Prøvde IP.Board her nå uten problemer.

Lenke til kommentar

Alle er fri til å lagre hva dem vil. Det får vel være opp til Sjur

Hvordan ville du likt å vite at noen kategorisk lagrer bilder av deg lokalt? Ja, "man må bare godta det", men jeg trives ikke veldig med tanken på at noen gjør det.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg står for det som legges ut, det er en balansegang som jeg kan. Poenget er at folk har lov og rett til å lagre det de finner av ting på nettet til privat bruk, selv om det oppleves som et lite overtramp i privatlivet av den som blir offer.

Lenke til kommentar

IP.Board.

Prøvde IP.Board her nå uten problemer.

Merkelig. Ja ja, det ser ut til å fungere igjen nå.

e:

Han har sikkert tatt vare på og modifisert et skin fra 2003

Det ligger i en undermappe av RPP-arkivet med mapper der forumdamer er rated fra 1-10

Jeg har aldri rangert bildene.

Han har sikkert tatt vare på og modifisert et skin fra 2003

Det ligger i en undermappe av RPP-arkivet med mapper der forumdamer er rated fra 1-10

Han PÅSTÅR at han har sletta den mappa.

Det har jeg aldri påstått. Det jeg derimot har påstått - og står for enda - er at jeg ikke har lagret bilder siden 2011 / 2012 (husker ikke lenger når det var jeg ble irettesatt og slutta). Jeg sletter også bilder når folk ber meg om det.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg står for det som legges ut, det er en balansegang som jeg kan. Poenget er at folk har lov og rett til å lagre det de finner av ting på nettet til privat bruk, selv om det oppleves som et lite overtramp i privatlivet av den som blir offer.

Skjønner selvfølgelig at det kan virke ubehagelig. 

Det er dessverre risikoen man tar når man offentliggjør seg selv på den måten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...