Muggkaare Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Det er alt for lite drama. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Savner tiden da man hadde ukentlige stenginger av DNFK for opprydding av drama. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hvem må mann knulle for å få skiftet tittelen sånn som Muggkaare har fått skjeggemann? Bare lurer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Det er alt for lite drama. Jeg har dramamassert DNFK/SO# hardt tidligere, og er egentlig ferdig med min rolle som skaper av kvalme og kjærlighet. Den yngre garde for overta. Ett godt sted å begynne er forumtreff og alkohol. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hvem må mann knulle for å få skiftet tittelen sånn som Muggkaare har fått skjeggemann? Bare lurer. Man må gi bort PC-spill til andre forumbrukere. Da blir man satt pris på. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hvem må mann knulle for å få skiftet tittelen sånn som Muggkaare har fått skjeggemann? Bare lurer. Man må gi bort PC-spill til andre forumbrukere. Da blir man satt pris på. Jeg kan gi bort sex, for da mister jeg ikke noe. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Sex kan vi da få når som helst. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hvem som helst kan bytte brukernavn. Let litt rundt på kontrollpanel, så finner du det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hvem som helst kan bytte brukernavn. Let litt rundt på kontrollpanel, så finner du det. Brukernavn er en ting, tittel er en annen. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hvem som helst kan bytte brukernavn. Let litt rundt på kontrollpanel, så finner du det. Ikke brukernavn, men det som står under. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Brukernavn ja, men ikke brukertittel. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Da er det noe nytt, for man kunne endre det før hver 6 mnd. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Tittel, ja. Baklager. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Lars sa det, at ingen får endret tittel ved å søke. Det er noe bare de ansvarlige har lov til å finne på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 En rumpe må man iallefall slikke 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ser ikke ut som ansennitets tillegg hjelper hvertfall. (ikke at jeg bryr meg om tittel altså) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 En skikkelig tittel er faen meg det eneste som duger her i verden!!! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 En skikkelig tittel er faen meg det eneste som duger her i verden!!! Sånn bare av nysgjerrighet: Hvordan foregikk det da du fikk tittel da? Spurte de om du ville ha, eller bare gjorde de det? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Er en tråd hvor man kan gi bort keys til PC-spill. Vi som gir bort fikk tilbud av en admin (eller var det mod?) om at vi kunne si ifra om vi ville endre tittel, som takk for at vi gir bort spill. Noe sånt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Så du må tilføye forumet noe nyttig? Der røyk mine sjanser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå