Overmoden2.0 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Drømte at jeg ble sammen med presten. Dritt at han er gift Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Nå har jeg hatt høreapparat i to dager. Det er en skikkelig befrielse etter flere år med gradvis svakere hørsel, som er blitt så svak at det nesten ikke fungerer å prate med andre mennesker lenger når det er musikk eller støy i bakgrunnen. Så nå hører jeg en hel del lyder jeg ikke har hørt på veldig lenge. Noe av det jeg har lært eller blitt bevisst på er at lyden av PC-viftene er irriterende, spesielt på min PC, som bråker uvanlig mye. osten på en pizza freser skikkelig når man tar den ut av ovnen. lyden av knokene mine som smeller er eklere enn jeg trodde. jeg kan høre hva folk en seterad bak meg snakker om på bussen uten å anstrenge meg. Åh...jeg vet jeg snart må ha den samtalen med en lege om ikke så alt for lenge. Sosiale situasjoner melder jeg ofte pass for jeg ikke får med meg hva som blir sagt. Gratulerer for å ha tatt steget Ikke utsett samtalen. Det er mye venting i prosessen. Jeg var hos min fastlege for 9 måneder siden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Drømte at jeg var vitne til at 2 hester ble drept ved at dem ble raspet langt ned i hovene til blodet sprutet. Forferedelig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Tar grusomme drømmer over diggbar søvn som gjør at jeg forsover meg til jobb. Så det. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg har hatt erotiske drømmer om folk jeg har sett på TRPP. Ting som aldri går bort... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Drømte at jeg var vitne til at 2 hester ble drept ved at dem ble raspet langt ned i hovene til blodet sprutet. Forferedelig. For en jevlig drøm Gypsy, får vont sjela å tenke på det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg har hatt erotiske drømmer om folk jeg har sett på TRPP. Ting som aldri går bort... Vil at du skal utdype. Er så kåt, atte, hjælp. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg har hatt erotiske drømmer om folk jeg har sett på TRPP. Ting som aldri går bort... Vil at du skal utdype. Er så kåt, atte, hjælp. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ingen synger om girls, girls, girls som Marcus & Martinus! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ingen synger om girls, girls, girls som Marcus & Martinus! se på damene da, er ikke møtley crue jeg hvile vise da du er jo kåt runk i vei. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg har hatt erotiske drømmer om folk jeg har sett på TRPP. Ting som aldri går bort... Vil at du skal utdype. Er så kåt, atte, hjælp. Datasmurf, uten tvil. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 ...og derfor tør ikke folk å dra på forumtreff Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 ...og derfor tør ikke folk å dra på forumtreff Finnes sånt fortsatt? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 ...og derfor tør ikke folk å dra på forumtreff Grunnen er Datasmurf, synes han ser hyggelig ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Det ble slutt når DNFK-kjernen begynte å skype sammen istedet, og bli forelska i hverandre og krangle på forumet og graat og tenders gnidsel. Endret 22. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Det ble slutt når DNFK-kjernen begynte å skype sammen istedet, og bli forelska i hverandre og krangle på forumet og graat og tenders gnidsel. Ahhh, det var tider, det <3<3<3 Jeg endte jo opp med å gifte meg med ei tidligere brukerinne her inne. Traff henne via ei annen DNFK(/SO#?)-bruker, som var hakket mer aktiv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 En stund var det mere love drama her enn i et middels casual WOW-guild. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Det har vel foregått sex og brettspill på sånne treff. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Oh yes, denne tråden kan man vel si er drama fri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå