Bytex Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Slutt å røyke er vel enklest. Svindyr hobby det der. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Hva koster en 20 pack røyk i butikk den dag i dag? Du må prøve karva blad, det er pipe tobakk, husk maispipe. er den sterkeste tobakken som fines, du merker det da du røker den er gubbe tobakk. Husker da jeg røyket karva blad ha ha det dro godt i halsen da, jeg var vant med rød mix 3 da . Hilsen en som ikke røyker 20 pakning jeg vet ikke 100% nå tipper 140.kr til 150.kr har ikke røyket på ca 5 år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Eller..slutte å dra gift og tjære ned i det eneste pusteorganet dere har. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Eller..slutte å dra gift og tjære ned i det eneste pusteorganet dere har. Jeg røyker ikke mer. er ferdig med den dritten kommer aldri begynne å røyke igjen. brukte å bygde den lego technic Off road-bilen ca 5 ganger. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Jeg har ett stort prosjekt på gang. Den har så mange brett som jeg aldri har sett før. A-X i tillegg til små delebrett. Og en drøss decals. Bruker vel mest tid på å finne frem riktig brett mens jeg følger manualen. Endret 21. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Eller..slutte å dra gift og tjære ned i det eneste pusteorganet dere har.Røyker ikke selv bare lurte hva det koster Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Eller..slutte å dra gift og tjære ned i det eneste pusteorganet dere har.Røyker ikke selv bare lurte hva det koster Din luring ha ha Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Jeg har ett stort prosjekt på gang. Den har så mange brett som jeg aldri har sett før. A-X i tillegg til små delebrett. Og en drøss decals. Bruker vel mest tid på å finne frem riktig brett mens jeg følger manualen. Lykke til fy faen mange brett. http://www.dalong.net/review/mg/m149/m149_i.htm Endret 21. september 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har tilbakevendande drømmar for tida. Rare greier. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Nå har jeg hatt høreapparat i to dager. Det er en skikkelig befrielse etter flere år med gradvis svakere hørsel, som er blitt så svak at det nesten ikke fungerer å prate med andre mennesker lenger når det er musikk eller støy i bakgrunnen. Så nå hører jeg en hel del lyder jeg ikke har hørt på veldig lenge. Noe av det jeg har lært eller blitt bevisst på er at lyden av PC-viftene er irriterende, spesielt på min PC, som bråker uvanlig mye. osten på en pizza freser skikkelig når man tar den ut av ovnen. lyden av knokene mine som smeller er eklere enn jeg trodde. jeg kan høre hva folk en seterad bak meg snakker om på bussen uten å anstrenge meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har tilbakevendande drømmar for tida. Rare greier. Hva betyr tilbakevendande, åsen drømmer du mener da?, jeg burde skjønt litt nynorsk da, for en itavisa venn WhatWorld skriver nynorsk da, men ikke allt skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Samme som på Bokmål: Tilbakevendende. Synonymer: Rekurrent, Syklisk. Rett og slett når man har den samme drømmen flere ganger, over tid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Samme som på Bokmål: Tilbakevendende. Synonymer: Rekurrent, Syklisk. Rett og slett når man har den samme drømmen flere ganger, over tid. Takk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg har ett stort prosjekt på gang. Den har så mange brett som jeg aldri har sett før. A-X i tillegg til små delebrett. Og en drøss decals. Bruker vel mest tid på å finne frem riktig brett mens jeg følger manualen. Lykke til fy faen mange brett. http://www.dalong.net/review/mg/m149/m149_i.htm Jepp der er den. Største eska jeg har bygget. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Nå har jeg hatt høreapparat i to dager. Det er en skikkelig befrielse etter flere år med gradvis svakere hørsel, som er blitt så svak at det nesten ikke fungerer å prate med andre mennesker lenger når det er musikk eller støy i bakgrunnen. Så nå hører jeg en hel del lyder jeg ikke har hørt på veldig lenge. Noe av det jeg har lært eller blitt bevisst på er at lyden av PC-viftene er irriterende, spesielt på min PC, som bråker uvanlig mye. osten på en pizza freser skikkelig når man tar den ut av ovnen. lyden av knokene mine som smeller er eklere enn jeg trodde. jeg kan høre hva folk en seterad bak meg snakker om på bussen uten å anstrenge meg. Åh...jeg vet jeg snart må ha den samtalen med en lege om ikke så alt for lenge. Sosiale situasjoner melder jeg ofte pass for jeg ikke får med meg hva som blir sagt. Gratulerer for å ha tatt steget Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Benny Hill HA HA Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Hos meg er det synet som svikter. Merket det i et par år nå. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har tilbakevendande drømmar for tida. Rare greier. Er ikke alene om det kan jeg si. Har også det noen ganger. men det rareste er sanndrømmene. Altså at noe jeg har drømt skjer i virkeligheten senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå