BuffyAnneSummers Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Heeeey, Big Daddies er kjempesøte! Hææææ åsen kan Mister Bubbles eller Mister B.ja elite bouncer være søte da, de er noen jevla hissigpropper da. måte drepe den andre elite bouncer, den kom løpene rett mot meg. hadde jeg ikke hatt explosive buck da hadde det vært game over da. ps har spillt bioshock 1 på 360 og på ps3 + pc å nettbrett og nå ps4 etter på pc igjen, er ikke ny i spillet. elsker bioshock serien. Fordi de passer på the little sisters Syntes alltid at det var så søtt. Spesielt med tanke på at man kan velge om man vil redde dem eller DREPE dem... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Heeeey, Big Daddies er kjempesøte! Hææææ åsen kan Mister Bubbles eller Mister B.ja elite bouncer være søte da, de er noen jevla hissigpropper da. måte drepe den andre elite bouncer, den kom løpene rett mot meg. hadde jeg ikke hatt explosive buck da hadde det vært game over da. ps har spillt bioshock 1 på 360 og på ps3 + pc å nettbrett og nå ps4 etter på pc igjen, er ikke ny i spillet. elsker bioshock serien. Fordi de passer på the little sisters Syntes alltid at det var så søtt. Spesielt med tanke på at man kan velge om man vil redde dem eller DREPE dem... Er little sister søt, er et mini monster. Endret 21. september 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Hadde andre kjøretime idag. Har til nå øvd på giring, stopping, starting, så har begynt å bli flink der. Men er treg på å finne 'bitepunktet' på clutchen. Så burde øve på å bli raskere der. Øvde også på bakkeststart som jeg slet litt med. Men ellers er jeg nå fornøyd så langt. Blir vell sjåfør av meg også en dag! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Alt det der kommer fort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Det sa mora di og 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Jeg skal kanskje bli pappa`n til Bytex. Endret 21. september 2016 av JoseCuervo 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Det blir så mye drama i familien din hvis jeg sier når Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg liker drama. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Glad jeg har arvet utseendet mitt etter muttern. Og størrelsen på kjønnsorganet, ikke minst. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Bytex får kanskje en bror eller søster om ca. 24 mnd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Ja jeg gadd ikke ha kontakt med deg når jeg så avkommet. Jeg bare "this one's all yours, biatchhhh" og forlot sykehuset. Endret 21. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 "Ååååå så søøøøøøøøøt unnskyld meg" *ut og spy på gangen* Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Eg blir lett emosjonelt tilknyttet folk. Spesielt venner og personer som eg har delt noe intimt med. Det gjør det dritt vannskelig å kutte kontakten med folk :S Noe eg måtte gjøre i dag... Helvete heller da... Hvorfor må enkelte jenter være så forbannet kompliserte og vannskelige å ha med å gjøre :S 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Hva koster en 20 pack røyk i butikk den dag i dag? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Det koster 4 kroner. I hvert fall her jeg bor. Endret 21. september 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Det koster 4 kroner. I hvert fall her jeg bor. Hadde det vært så vell, visste bare ikke om den hadde oversteget 100 lappen nå, vertfall her til lands. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Ett år gammel artikkel da. Aner ikke noe om det, sånn egentlig. http://www.nettavisen.no/na24/--sa-mye-skal-en-rykpakke-egentlig-koste/3422795133.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå