Skurupu Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Kan man egentlig ta med vinflaske i bagasjen på fly? Ja. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Må den ikke kjøpes på taxfree etter kontrollen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Nei, du kan ha den i kofferten om du vil. Jeg flyr så og si alltid med sprit i bagasjen. Både i kofferten og i håndbagasjen. Den i håndbagasjen må du selvsagt kjøpe etter sikkerhetskontrollen. Endret 15. september 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Beste uka på denne siden av åttitallet. Gratis sprit på polet. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Eg møtte ei i kveld som likte både Kurt Vile OOOOOOOG The War On Drugs. Efterpå sang ho Bryan Adams - Run To You på karaoke. Hadde det ikkje vore for at ho ikkje var fin, hadde eg forelska meg der og då. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Så det ligger en kåt naken jente på senga mi. Og hun snorker så inn i helvete :S Får fan ikke sove... Fan gjør eg i natt :S Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Om hun er kåt og naken får du vel vekke henne. Evt bare be henne slutte å snorke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Putt en penis i munnen hennes, pleier å endre lyden 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Ja, sovevoldtekt er jo ganske populært i media for tiden, så blir du kjendis i tillegg. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Nei haha ikke fan om eg gjør noe sånt. Fikk sove til slutt da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Når klokka nærmet seg seks og jeg fremdeles ikke fikk sove fant jeg ut at det var like greit å gå seg en tur. Var helt nydelig ute. Angrer på at jeg ikke tok med kameraet. Møtte en ganske hyggelig narkis på veien. Han skulle hjem og få seg noen timer på puta, sa han. Så skulle han "ned på Straxen og ordne seg noen kuler", som han så fint sa det. Hyggelig fyr. Kjente han igjen som en av Megafon-selgerene jeg av og til stikker penger til uten å kjøpe blad. Han kjente meg igjen og syntes det var helt kjempe at jeg gadd å hjelpe dem. 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Dagen er alltid best om morgenen. Tomme gater, rent lys, morgenfrisk luft. Verden er en helt annen da. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Over 24 timer siden siste innlegg. DNFK en flopp! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Levert kvinnfolket på flyplassen. Verdensmester i å falle for de som bor langt borti gokk. Fortjener repet. 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Da er vi to... Har vel bare skjedd en gang at det var under to timers reisevei Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Bigdaddys er total idioter faen meg, rett vegen med et brak, de har ikke mange hjerneseler igjen da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 bigdaddys? åja bioshock.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Heeeey, Big Daddies er kjempesøte! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Da er vi to... Har vel bare skjedd en gang at det var under to timers reisevei Nå er det Hamar - Bodø. Hnnngh. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Heeeey, Big Daddies er kjempesøte! Hææææ åsen kan Mister Bubbles eller Mister B.ja elite bouncer være søte da, de er noen jevla hissigpropper da. måte drepe den andre elite bouncer, den kom løpene rett mot meg. hadde jeg ikke hatt explosive buck da hadde det vært game over da. ps har spillt bioshock 1 på 360 og på ps3 + pc å nettbrett og nå ps4 etter på pc igjen, er ikke ny i spillet. elsker bioshock serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå