Netrum Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Hu var litt søt da. Men alt for ung for meg. Får høre litt på musikken hennes. Neh ikke noe for meg. Endret 13. september 2016 av Netrum Lenke til kommentar
Legotardo Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Kommer helt an på når på dagen man kan reise. Billig fredag morgen opp og søndag midt på dagen ned igjen, men det er jo ikke dermed sagt at man kan benytte seg av disse avgangene. Kveld/Kveld (som et eksempel) kommer på ca. 2200, temmelig langt unna 4000 Er man derimot låst til en spesifikk avgang kan det bli dyrt men man finner som regel en avgang innen 2-3 timer som er billig. Endret 13. september 2016 av Legotard Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Kommer helt an på når på dagen man kan reise. Billig fredag morgen opp og søndag midt på dagen ned igjen, men det er jo ikke dermed sagt at man kan benytte seg av disse avgangene. Kveld/Kveld (som et eksempel) kommer på ca. 2200, temmelig langt unna 4000 Er man derimot låst til en spesifikk avgang kan det bli dyrt men man finner som regel en avgang innen 2-3 timer som er billig. Når jeg kan så er det dyrt, ellers hadde jeg ikke klaga på at det var dyrt. Men ellers takk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Femteplass i idol? Ikke rart ingen har hørt om henne. Jeg trudde Idol var tatt av luften. Hører jo aldri noe om det lenger. Endret 13. september 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Har blitt overkjørt av alle de andre syngetalent-konkurransene nå. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Musikken hennes er ikke helt min stil heller, men det er ingen tvil om at ho ikke er populær og kjent. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Hun var den i Idol som hadde størst pupper til å være 16 år, og brukte bare små topper. Litt som Sandra Lyng Haugen. Lenke til kommentar
MaxFPS Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Hvem her liker Astrid S? Hvem? Bare hør på Hurts so good og Paper Thin. Da skjønner du Endret 13. september 2016 av MaxFPS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Høst-høsten høsten er herHøst-høsten høsten er herFra trærne faller bladene nedJeg går og subber fredlig avstedHøsten er her igjenDet var da jeg blei født min vennHøsten er her, kaldere værHøsten er her igjenVint-vintern vintern er herVint-vintern vintern er herSnøen faller over gater og husOg jeg forøker mitt forbruk av rusVintern er her min venn,snart er det jul igjenVintern er her, varmere klærVintern er her igjenVår-våren våren er herVår-våren våren er herSe det vokser i busker og lyngFå av deg lua og bli med å syngVåren er her min vennLivet er levlig igjenVåren er her sommern er nærVåren er her igjenSom-sommern sommern er herSom-sommern sommern er herNå kan vi bare koble helt utDrekke daglig, drite oss utSommern er her igjenGressklippern fram min vennSommern er her sommern er herOg så er det på'n igjen Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Jeg har bare hørt de sangene fra Astrid S som spilles på P3, de som MaxFPS nevnte, men jeg liker dem. Og jeg syns Astrid S har en helt vakker sangstemme. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 https://www.youtube.com/watch?v=4om1rQKPijI Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Ikke noe epost fra GAMEZONE. Hva skulle dem sende i dag da? Bioshock The Collection Ah, dem får det på lager den 14 står det. Da får du det sikkert den 15. Du har nok rett i det att jeg får Bioshock The Collection å spillet Recore i morgen for ikke noen spill i postkassen i dag , tipper gamezone har mye gjøre grunnen ser du i bilde 7 spill denne måned, å Recore ser jevla bra ut gleder vilt .Har du kjøpt Recore da.? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Er det dette de kaller "indian summer"? Må pittlede meg fyre opp AC første gang dette året hvertfall. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 JoseCuervo: er vist feil dato på jeg så på Bioshock The Collection fra gamezone sinn side da, datoen er den 16.09 spillet kommer ut, jeg så det i PSN. Er det dette de kaller "indian summer"? Må pittlede meg fyre opp AC første gang dette året hvertfall. Er 28 varmegrader her deilig, uten den orkan viften så hadde det vært varmt da. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Du har nok rett i det att jeg får Bioshock The Collection å spillet Recore i morgen for ikke noen spill i postkassen i dag , tipper gamezone har mye gjøre grunnen ser du i bilde 7 spill denne måned, å Recore ser jevla bra ut gleder vilt .Har du kjøpt Recore da.? Har bestillt ReCore ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Dikkidallidillan dullan du....I anledningen gal gal musikk: Endret 14. september 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg tror jeg er innehaver av Nord-Europas skeiveste nesevegg inni der. Tok en gløtt oppi der nå nettopp og det var omtrent potte tett på høyresida. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 By Dumdum Boys Splitter Pine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå