Skjelvgråt Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Flott land du bor i @skurupu http://foto.vg.no/galleri/14106#&gid=1&pid=0 Kan tenke meg til at rekrutteringen til jobben din neppe er skyhøy nå til dags. Hvordan tørr du engang å bo der? Du kan jo når som helst bli meid ned av dødsfolkene til Duterte. Endret 8. september 2016 av Quakecry 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Kjøleskapet og smart-TV-en din kan spionere på deg :O Venter på et kjøleskap som kan nekte meg snacks, fordi jeg har spist snacks for et par timer siden. The Revolt of the refrigerators. Første gangen jeg kommer til å drepe et kjøleskap. Jepp jeg kjeder meg. Klarer ikke å konsentrere meg med kroppen full av angst.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Kjøleskapet og smart-TV-en din kan spionere på deg :O Venter på et kjøleskap som kan nekte meg snacks, fordi jeg har spist snacks for et par timer siden. The Revolt of the refrigerators. Første gangen jeg kommer til å drepe et kjøleskap. Jepp jeg kjeder meg. Klarer ikke å konsentrere meg med kroppen full av angst.. Da synes jeg du skal true kjøleskapet ditt med en pistol, hvis kjøleskapet nekter deg snacks da. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 "Give me snacks or die, fridgef*ck!" 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Flott land du bor i @skurupu http://foto.vg.no/galleri/14106#&gid=1&pid=0 Kan tenke meg til at rekrutteringen til jobben din neppe er skyhøy nå til dags. Hvordan tørr du engang å bo der? Du kan jo når som helst bli meid ned av dødsfolkene til Duterte. Vi ansatte nettopp 5 nye... Landet har et enormt klasseskille, og vi bor i en boble, og ser ikke noe til all elendigheten. Føler meg trygg fordi jeg er hvit. Vi får stort sett gjøre som vi vil. Det er heller ikke slik at det som skjer nå er noe nytt. Det har holdt på i mange år. Det er bare nå media har begynt å skrive om det. Faktisk så har kriminalitet, drap, og terror synket drastisk de siste årene 5-10-15-20 årene. Det er litt det samme som når folk påstår at situasjonen i Europa bare blir verre og verre, når sannheten er at det var mye mer terror for 10-20-30 år siden enn det er i dag. Det er sant, men føles feil. Så fremtiden ser lys ut, og jeg er ikke bekymret. Kommer til å fortsette å nyte livet i paradis flere år fremover. Livet er herlig her nede. Endret 9. september 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Fårikål Blir andre dag på rad med fårikål. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Jeg savner fårikål! I hvert fall nå på høsten, så tenker jeg mye på det. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Fårikål Blir andre dag på rad med fårikål. Det er noe av det første jeg skal lage så snart jeg er ferdig på dietten. Fårikål til forrett og raspeballer til hovedrett og helnøttsjokolade til dessert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Vi investerte like så gjerne i et halvt lam. Nå mangler det bare kål og akevitt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Jeg savner fårikål! I hvert fall nå på høsten, så tenker jeg mye på det. Har de ikke kål/sau der borte? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Jo, selvsagt. Men da måtte jeg i så fall ha laget det selv, og jeg er ikke særlig god til sånt. Dessuten trenger man karve, vet ikke helt hvor jeg skulle fått tak i det. Men det hadde for så vidt vært et morsomt prosjekt. Liker å introdusere dama for norsk matkultur, selv om hun til nå ikke har latt seg imponere. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Karve?!? Nei. Vanskelig? Nei. Legg kjøttet og kålen oppi gryta sammen med litt vann, salt og hel pepper og la det koke. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Jo, selvsagt. Men da måtte jeg i så fall ha laget det selv, og jeg er ikke særlig god til sånt. Dessuten trenger man karve, vet ikke helt hvor jeg skulle fått tak i det. Men det hadde for så vidt vært et morsomt prosjekt. Liker å introdusere dama for norsk matkultur, selv om hun til nå ikke har latt seg imponere. Du kan jo brygge ditt eget øl der borte. Skal ikke mye utstyr til. Så får du noe bedre enn det lyse skvipet dere har der borte. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Jo, selvsagt. Men da måtte jeg i så fall ha laget det selv, og jeg er ikke særlig god til sånt. Dessuten trenger man karve, vet ikke helt hvor jeg skulle fått tak i det. Men det hadde for så vidt vært et morsomt prosjekt. Liker å introdusere dama for norsk matkultur, selv om hun til nå ikke har latt seg imponere. Kan du sitte og se på maling tørke? Det er omtrent så vanskelig. Man forøvrig skal ikke ha karve i. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Å ha et kvinnfolk som vasker hele kjøkkenet mitt, det er noe av det hawteste jeg har sett på lenge. Faktisk. Dette er hva kvinner føler når de ser mannfolket vaske jo. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Siden jeg bor i Bergen igjen, investerte jeg i nye dyre vanntette sko på mandag. Så jeg er litt skuffet over at jeg ikke har fått sett om de fungerer ennå. Det har vært altfor mye oppholdsvær de siste dagene. Det regnet litt tidligere i kveld, men da var jeg på treningssenteret. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Skulle vært her i sommer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med megtenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjorthvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megOg hvis jeg var deg så ville jeg gitt meg alt du eierveldedighet er in for tidagi meg alt du eiertenk deg hvilken byrde som vil løftes fra ditt hjerteog tenk deg hvilken byrde som vil løfte seg fra mittFor jeg orker ikke tanken på å gå ned til min sengligge der i mørket og lytte til min byEn by som alle rømmer tilen kirkegård av drømmerOg ingen veit helt hva dem vileller hvordan dem skal få det tilså..Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med megtenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjorthvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megFor jeg orker ikke tanken på å gå ned til min sengligge der i mørket og lytte til min byEn by som alle rømmer tilen kirkegård av drømmerOg ingen veit helt hva dem vileller hvordan dem skal få det tilså..Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med megtenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjorthvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg, hvis jeg var deghvis jeg var deghvis jeg var deg... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Jeg trudde karve var helt essensielt i Fårikål. Min familie bruker i hvert fall alltid det. Men etter å ha lest et par oppskrifter ser det ut til å være veldig valgfritt. Kanskje jeg skal gi det et forsøk. Trur jeg skal klare det. Alt jeg trenger er gode råvarer, noe som er lettere sagt enn gjort i dette landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå