Overmoden2.0 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 "Sent from my *** using Tapatalk". Takk gud for at vi ikke har det her. Du kan jo fjerne den "signaturen" tror jeg. Det må jeg sjekke ut. Skulle sikkert gjort det før jeg skrev her Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Hver bruker må visst fjerne den, og det gjør ikke folk. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 @Overmoden2.0, hvorfor hadde du en gong i gangen for litt siden. Jeg MÅ vite det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Tapatalk Alt der er. Enda noe nytt jeg aldri har hørt om før Nettopp funnet det selv. Haha. Så mye lettere når man henger på forum via mobil. Men hadde vært greit å hatt diskusjon.no der og, men finner det ikke. https://tapatalk.com/ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Jada, søkte det jo opp og så hva det var. Men er ikke noe jeg har bruk for. Bruker omtrent aldri internett på mobil. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) @Overmoden2.0, hvorfor hadde du en gong i gangen for litt siden. Jeg MÅ vite det.Det var ett metalband som hadde konsert her i Bergen. Så hadde de vært i kontakt med min bror om han viste om noen som hadde en gong. Og siden mine andre brødre spiller i korpset og mamma er i styre så fikk de lånt en fra korpset. Og så leverte de den hjem til mamma når konserten var over. Om jeg ikke lyver så det renner utav meg så var det Gorgoroth som lånte den når de spilla på blastfest 2016. Passer iallefall datomessig og jeg mener å huske det var de min bror sa. Den var iallefall med på en eller annen konsert under blastfest. Endret 7. september 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 The Weeknd er faen meg så fett. Djeezez! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Jada, søkte det jo opp og så hva det var. Men er ikke noe jeg har bruk for. Bruker omtrent aldri internett på mobil. Jeg vet ikke hva Tapatalk er, trude det var en spøk fra Overmoden2.0 å søkte det opp på Google. å fant siden. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Hvorfor skulle jeg spøke om tapatalk? Jeg har bedre humor enn som så 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Hvorfor skulle jeg spøke om tapatalk? Jeg har bedre humor enn som så Jeg trude det da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Stor lyrikk!Ask me if I do this every day, I said, "Often."Ask how many times she rode the wave—"Not so often."Bitches down to do it either way, oftenBaby I can make that pussy rain, oftenOften, often, girl I do this oftenMake that pussy poppin', do it how I want itOften, often, girl I do this oftenMake that pussy poppin', do it how I want itOften 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Selvsagt er det det. Stakkars Hvorfor det da.? Her har du noen rare guttenavn, et her du Anti kukk lol. Ante Valente : Jeg har en onkel , som heter Anti......neida , neida , neida....det har jeg ikke. Hva faen , skal man gjøre , når det blir tomt for Joika , i butikken......jodda , jodda , jodda ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 I can feel your halo, halo, haloI can see your halo, halo, haloI can feel your halo, halo, haloI can see your halo, halo...Halo, ooh oh...I can feel your halo, halo, haloI can see your halo, halo, haloI can feel your halo, halo, haloI can see your halo, halo...Halo, ooh oh... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Intimbarbering er faen meg ekstremsport. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Bruk hårfjerningskrem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 "Det var saksøkernes advokat, Rolf Christian Trolle-Andersen" Trolle , ja Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Noen andre her som har vært gira på Factorio? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Jeg er kun gira på nakne menn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Man blir ikke noe tøffere av å banne ofte Polit i GTAV er herlige da de er sinte, ...stop fucking car... HA HA digger Trevor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå