BuffyAnneSummers Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Utrolig nok har du mest sannsynlig høyere IQ hvis du banner oftere.http://thefreethoughtproject.com/studies-swear-messy-intelligence/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Nekter å tro at det var tilfelle her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 CAPS ER TØFFERE ENN BANNING Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Utrolig nok har du mest sannsynlig høyere IQ hvis du banner oftere. http://thefreethoughtproject.com/studies-swear-messy-intelligence/ Ja for da har man jo spist eple fra "kunnskapens tre" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 CAPS ER TØFFERE ENN BANNING Det ene utelukker ikke det andre. Tøffest i gata er man når man banner med caps. SØREN KLYPE! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Kan man ikke finne diskusjon.no på Tapatalk?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 FY DRUEN SOM JEG SLO TÅA Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Tapatalk Alt der er. Enda noe nytt jeg aldri har hørt om før Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Tapatalk Alt der er. Enda noe nytt jeg aldri har hørt om før Nettopp funnet det selv. Haha. Så mye lettere når man henger på forum via mobil. Men hadde vært greit å hatt diskusjon.no der og, men finner det ikke. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 KA FARSKEN E TAPATALK E DET SÅNN DERRE FEISBOOK SOM UNGDOMMAN BRUKE? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Diskusjon.no har en mobil utgave som fungerer utmerket. Trenger ikke tapatalk. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Nei, men når jeg nå først bruker tapatalk så hadde det vært greit å ha diskusjon der og. Men men. De hadde alle andre forum jeg er på så noen er bedre enn ingen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 "Sent from my *** using Tapatalk". Takk gud for at vi ikke har det her. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Nydusja. Satan så rein jeg blei, føles jævla bra. Kuken og hele pakka. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Få se på kuken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Skjønner ikke hva man skal med VG app og facebook app og Dagbladet app når alle har fullt fungerende mobilversjoner heller. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Få se på kuken. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ja, dama vil spise den. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Det vil jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå