Emily1 Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 fuck.alle.exer. preika i en time om hvorfor duden ikke bare kan sende en eneste jævla melding når han er ute hele helgen, ender bare med at han flirer av meg og er en total douche. siste gangen jeg prater med noen i verden utenfor dette tørrlagte shitpalasset 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Få deg andre venner enn exen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 fuck.alle.exer. preika i en time om hvorfor duden ikke bare kan sende en eneste jævla melding når han er ute hele helgen, ender bare med at han flirer av meg og er en total douche. siste gangen jeg prater med noen i verden utenfor dette tørrlagte shitpalasset Er du sur i dag oxo, fikk du ikke daniel eller i dag. Du kan da jo brenne selv, Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg har en hvit mnd. Første uka er over og det gikk overaskende bra å ikke drikke i helga. Kom meg endelig på omvisning på kunstgalleriet. I går var det J.C Dahl. Jeg føler meg så kulturell. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 https://www.youtube.com/watch?v=alduJK2tyFk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg har hvite måneder hele tiden. Det går helt greit altså. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Driter i hvite måneder, dietter og alt mulig drit. Prøver heller å kjøre en moderat og delvis sunn livsstil. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Jeg har hvite måneder hele tiden. Det går helt greit altså. Kudos! Hadde meg ett hvitt år, pluss litt til. Var jo igrunn null stress, men er for glad i å drikke meg full. Endret 5. september 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Med det mente jeg at jeg aldri drikker meg full. Hater å være full, og hater når andre rundt meg er det. Endret 5. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Jeg skulle ønske jeg kunne vært full hele tiden, men neida. Endret 5. september 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Kjøpte meg det store eple, men så smakte det dritt. Er til å grine av Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Få deg andre venner enn exen. Stiller i bikini på volleyballbanen, tenker å få meg noen venner der Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Ei venninne av mamma mista smakssansen i et halvt år etter en influensa. Hun sa alt hun spiste smakte bare ingenting. Saftige søte epler var som å spise jord. Hun hadde faktisk selvmordstanker. Endret 5. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Ei venninne av mamma mista smakssansen i et halvt år etter en influensa. Hun sa alt hun spiste smakte bare ingenting. Saftige søte epler var som å spise jord. Hun hadde faktisk selvmordstanker. Det hadde jeg og fått tror jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Jeg hadde vært han i The Matrix som solgte sjela og kompisene mine for å få lov å smake og spise en deilig saftig biff. Endret 5. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Kjør koteletter. Med riktig tilberedning vil de være like saftige som en god biff. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Toppliste kjøtt: 1. Elg 2. Kje 3. Svin Saftig biff når ikke opp. Uten saus er det triste greier. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Da har du spist trist biff.Edit: Hørt ''ååå jeg er egentlig ikke så glad i biff'' så mange ganger fra så mange folk nå som har ombestemt seg etter middag hos meg at jeg ikke tar sånne kommentarer seriøst lenger. Endret 5. september 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Kjør koteletter. Med riktig tilberedning vil de være like saftige som en god biff. Nja. Blodig kotelett er nok ikke like godt som en blodig biff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå