Skurupu Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Den er kjip. Kun slått av cognac-fylla. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Hva med dette. Ikke gå på fylla i det hele tatt? 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Skjønner ikke hva du mener. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 (endret) Mista for mange hjerneceller. Du får passe på å ikke bli drept av Duterte's dødsskvadroner hvis de tror du er dopa når du reker bakfull i gatene. Endret 4. september 2016 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Av mine topp 10 minner hittil i livet, er sikkert 8 av dem rusrelaterte. Det er rett og slett kjempegøy Å være avholds høres helt forjævlig ut. Ikke noe for meg. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Det koster å være kar. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Av mine topp 10 minner hittil i livet, er sikkert 8 av dem rusrelaterte. Det er rett og slett kjempegøy Å være avholds høres helt forjævlig ut. Ikke noe for meg. Det hører sjeldenhetene til at en god historie starter med "Da jeg og Lars stakk ut for å ta en salat." 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Hva med dette. Ikke gå på fylla i det hele tatt? Hva i alle dager skal det bety? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Å ikke gå på fylla - og å være avhold er vel to forskjellige ting.Går jo godt an å drikke alcohol uten å bli fyll. Bare sånn passe brisen, det er faktisk bedre det. Mye bedre også 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Ørret i magen. Mett og god. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Her angrer jeg litt på whisky nummer 2 i natt, eller var det den rødvinsflaska jeg og en kompis drepte i tillegg . Fint å våkne til småbarn hoppende rundt når man kjenner man har drekki. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Hva synes dere om Suicide Squad? Ble utrolig skuffet, traileren er mye bedre enn filmen. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Her angrer jeg litt på whisky nummer 2 i natt, eller var det den rødvinsflaska jeg og en kompis drepte i tillegg . Fint å våkne til småbarn hoppende rundt når man kjenner man har drekki. Jada du drakk mye igår. Du er kul. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Det kuleste må være å påpeke at andre har drukket mye i går. Du er kul du. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 To whiskey og en halv flaske rødvin? Det kaller jeg tirsdag kveld. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Den kule alkis-kafeen 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Her angrer jeg litt på whisky nummer 2 i natt, eller var det den rødvinsflaska jeg og en kompis drepte i tillegg . Fint å våkne til småbarn hoppende rundt når man kjenner man har drekki. To glass whisky og en halv flaske vin? Det som er kjedelig er at man blir så mye mer fyllesyk jo eldre man blir.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Her angrer jeg litt på whisky nummer 2 i natt, eller var det den rødvinsflaska jeg og en kompis drepte i tillegg . Fint å våkne til småbarn hoppende rundt når man kjenner man har drekki. Du var være før Rolf en nå. grøft fylla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå