j-- Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 dropp sort dress daDatasmurf lever av problemstillinger store av verden har problemer med å forstå. Det eneste reele alternativet er egentlig å droppe været... 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Google er blitt skjev. Ser andre det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Vel, det var en begravelse og tilhørende minnestund, så jeg er usikker på hvor passende det hadde vært om jeg hadde kommet i kortbukse og hawaii-skjorte, og siden jeg kun har én dress (for hva skal jeg med flere?), og den er sort, så ble det å svette rundt i Trondhjem i den. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Sitter stille i stolen min, alle vinduer oppe, men fortsatt så renner svetten ned fra panna. Trøndelag pls Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 AC . Beste kjøpet jeg noengang har gjort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Yeah, jeg angrer ikke på at jeg brukte 8000,- på denne bærbare saken. Kjøler ned rommet om sommeren, og varmer det opp om vinteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Føler er sterkt brunhetspress Er ganske brun siden eg har vært i syden mek rumpa er kritthvit så prøver i dette øyeblikket å få litt farge Jeg ligger i øyeblikket på magen og soler meg i bokseren. Hvorfor på magen? Jo, Anfall fikk meg litt, hva skal jeg si, oppsvulmet når jeg lå på rygg. Og plutselig kom faren hennes. Da hadde jeg ikke stort valg enn bare å snu meg rundt girt. Hhahah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Er på camping og holder på å daue av hete jeg orker ikke mer nei nei nei nei Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Jeg våknet to timer for tidlig i dag fordi mobilen ringte aggressivt. Da hadde jeg fått to tekstmeldinger og tre ubesvarte anrop fra en av planleggerne. "Hei, Erlend, er du våken nå? Hahaha" spurte hun. "Øøø, ja". På grunn av sykdom lurte hun på om jeg ville dra på jobb i dag og i morgen. Så der var de fridagene borte og arbeidsuka mi er blitt 57 timer lang. Bra at jeg fikset tre dager fri neste helg, så jeg kan ta Kiel-ferga. Og bra for planleggeren at jeg synes kollegaen min er søt, ellers hadde jeg kanskje blitt hjemme istedenfor å tilbringe 9 timer i sola med henne i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Jeg er så varm at jeg måtte sette meg ut Vil nesten sove ute for keg klarer ikke mer klarer ikke Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 I Manila er det 32 grader og 94% fuktighet. Nå har regntiden startet! Jeg drar ned igjen i morgen, etter tre uker i norge. Måtte hjem å kjøle meg ned litt. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Kan man få AC uten å snekre noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Liker egentlig varme så lenge jg har ac og en plass å bade:( Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) Ac er bra så lenge du bare setter den et par-tre grader kaldere enn utetemperaturen, kaldere enn det blir man aldri akklimatisert, Sykt mange på tropiske steder som sover i 18 grader og svetter hele dagen, hver dag og blir konstant forkjøla siden det er godt oppi 30 grader ute til enhver tid. Endret 3. juli 2015 av multisync Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Moren min hadde AC i sin forrige leilighet. Hun satt den alltid 3-4 grader varmere enn ute, under de varmeste sommerdagene. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) @Pessi, er du ledig for tiden kan du jo være våken på natta og sove ute på dagen (gjerne vekkerklokke som minner deg om å snu deg etter et par timer)Kanskje agurk eller noe på øynene for å slippe ubehagelig lys. Endret 3. juli 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Ac er bra så lenge du bare setter den et par-tre grader kaldere enn utetemperaturen, kaldere enn det blir man aldri akklimatisert, Sykt mange på tropiske steder som sover i 18 grader og svetter hele dagen, hver dag og blir konstant forkjøla siden det er godt oppi 30 grader ute til enhver tid. Jeg sover med AC på 24 grader. For meg hørtes det veldig mye ut, men det er faktisk en veldig god temperatur. Blir kaldt å ligge rett under AC uten noen dyne. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Bruker varmepumpa som AC. I natt var første gang i bruk som AC denne gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 @Pessi, er du ledig for tiden kan du jo være våken på natta og sove ute på dagen (gjerne vekkerklokke som minner deg om å snu deg etter et par timer) Kanskje agurk eller noe på øynene for å slippe ubehagelig lys. haha tror jeg sover bedre inne as er vel hjemme fra camping så er heldigvis ikke så varmt nå lenger Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Noen som vet hvorfor Twitch og youtube plutselig ikke vil laste og funke som normalt? Twitch buffrer hvert femte sekund hvis jeg har på høyere kvalitet enn "Mobile". Har normal ping og up/download. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå