L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Har lyst til å begynne med pistolskyting, jeg. Var med en bekjent og skøyt for litt sida. Var skamgøy. Han har forresten den råeste håndkanonen jeg har sett. S&W .460 XVR. Sparker harderere enn et esel du akkurat har fortalt du har vært utro mot. Dyr moro da. Om du ikke lader selv så koster det ~37kr per skudd. Endret 2. september 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Frister å ta jegerprøven her. Men må finne tid og cash til det. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 2k og noen kvelder for jegerprøven, men det å kjøpe seg våpen og ammo er en dyr affære Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Denne er jo en klassiker: 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Denne er vel en must? 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 ting tar tid... Absolutt beste låta på det nye albumet! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 shiit, The Four Feathers var så ekstremt brutal men sinssyk bra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Gi meg en rask synopsis. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 shit, hater exen meg så hardt. nekter å prate med meg uansett hva. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 shit, hater exen meg så hardt. nekter å prate med meg uansett hva. Gi meg én god grunn til å snakke med eksen din om du ikke 1) har barn med vedkommende eller 2) h*n har noe dop du vil ha. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 vel, er en av de uendelige krigsfilmene gutta her ser på. Heath Ledger spiller hovedrollen, også krig og fred og kjærlighet og sånn. du vet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Kikket litt om den. Noe sånt Zulu lignende greier? engelske tropper i afrika noe sånt greier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Aha. Om de britiske krigsforbytelsene i gamle sør-afrika. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 fuck off Lars. han er visstnok fortsatt i Nord i militæret. men ble vel for ødelagt etter bruddet. jeg var ikke særlig snill. ikke så stolt av det nei, men det får være Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) https://www.facebook.com/melvinsarmy/videos/10153980879800939/ Hva i hælvete heter den sangen den basslinja er tatt fra? JEg er helt blank og har hørt den en million ganger før. Fant det ut! Endret 2. september 2016 av oOF Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 stemmer det, Delvis. var skeptisk først men må si den tok pusten fra meg. satte hjertet i halsen noen ganger kjente jeg Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Lights Out, vurderer den i morra. Noen sett? er en ny skrekkfilm elrns Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 fuck off Lars.Jeg later som om jeg ikke så den. han er visstnok fortsatt i Nord i militæret. men ble vel for ødelagt etter bruddet. jeg var ikke særlig snill. ikke så stolt av det nei, men det får væreIngen brudd er "snille". Trøst deg med det. Om du ikke hadde blitt litt ødelagt så hadde det ikke vært et seriøst forhold, eller så hadde du vært en psykopat. Det blir bedre. Det tar bare tid. (se... Jeg kan være seriøs også.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå