L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 send meg heller tilbake der jeg kom fraBeklager, men personalet på psyk sier de ikke vil se noe til deg igjen. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 nei, ut og være sosial. ha en fortryllende kveld dere Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 send meg heller tilbake der jeg kom fraBeklager, men personalet på psyk sier de ikke vil se noe til deg igjen. haha, shut up Lars Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 men han snakker jo bare sant jo.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 haha, shut up LarsKlarte ikke dy meg. men han snakker jo bare sant jo....Meh. Sikkert 50% av det jeg sier er ting jeg drar ut av ræva. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) og resten er bare oppgulp Endret 2. september 2016 av Rolf_X 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Nei, nå stikker jeg. En av favorittstreamerene mine startet akkurat. Kul fyr. Han var så flink til å finne exploits i spillene han spilte at han fikk jobb i QA-avdelinga til utvikleren. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Nå er det bare en liten halvtime til True Capitalist Radio starter. Og øla står selvfølgelig klar. http://www.blogtalkradio.com/ghost/2016/09/02/true-capitalist-radio-hosted-by-ghost--episode-344 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Whatevs, drikker øl mens jeg gjør meg klar for besøk av Putin Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Helg ja... her fikk jeg endelig låsekassa til garasjeporten fra USA av alle plasser. Fant ikke noe her på berget, men i USA der hadde de en som ligna og som også passe feilfritt. Rare greier dette her. Digg sang Rolf. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Whatevs, drikker øl mens jeg gjør meg klar for besøk av Putin Stikker heller hjem til bruttern. Han har rifle, hagle og AG3 i skapet på rommet. Endret 2. september 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Venter på søknad på en hagle nå, men tar sin tid Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Venter på søknad på en hagle nå, men tar sin tid Fra politiet du mener da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Venter på søknad på en hagle nå, men tar sin tidDa bor du sikkert på feil sted. Holder du fremdeles hus i samma møkkakommunen? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Yeah, det er jo de som behandler sånt L4r5: Skien? Ja, holder meg fortsatt her, kanskje teit å søke rett før jakta starter Endret 2. september 2016 av Sirslask Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) DELETE! Endret 2. september 2016 av Sirslask Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 L4r5: Skien? Ja, holder meg fortsatt her, kanskje teit å søke rett før jakta starter Mulig det er derfor. Jeg veit at de jeg kjenner i Oslo, Bergen og Nordhordland har fått svar ganske kjapt, men usikker på om det var rundt sesongstart. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Leverte søknad på et par rifler i fjor like før sommeren, tok vel en uke. Var flere søknader i postkassa hos onkel da jeg var der for et par uker sia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå