Hansien Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Sånn ja. Trodde du mente at "drikk Nutrilett bli slank over natten" fusk. For så lett er det ikke Nei, det er ingen mirakelkur akkurat. Men helt sikkert et godt nok hjelpemiddel til folk som er matlei. Når det attpåtil smaker slik at en grandis fremstår som et godt måltid så tar jeg heller bryderiet med å ta meg sammen og lage god og sunnere mat. Men så trives jeg med å lage mat og, så det er nok lettere for meg enn de som synes matlaging er et ork. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Fort gjort å lage litt digg, men sunn mat. Det jeg sliter med er å trene noe annet enn fotballen. Fotball er morsomt, annen trening er mongokjedelig. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Sånn ja. Trodde du mente at "drikk Nutrilett bli slank over natten" fusk. For så lett er det ikke Nei, det er ingen mirakelkur akkurat. Men helt sikkert et godt nok hjelpemiddel til folk som er matlei. Når det attpåtil smaker slik at en grandis fremstår som et godt måltid så tar jeg heller bryderiet med å ta meg sammen og lage god og sunnere mat. Men så trives jeg med å lage mat og, så det er nok lettere for meg enn de som synes matlaging er et ork. Jeg var jo kjempe flink og så standhaftig de først 20 kg, men så kom sommeren og latskap og gamle dårlige vaner og jeg gikk opp 3 kg. Og nå har jeg hatt store problemer med å komme igang igjen, så da gjør vi det sånn "enkelt" i starten. Mindre tenking og minste stress i forhold til mat. Er bare å drikke 5 shaker om dagen jeg trenger å tenke på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg skal også begynne å slanke meg nå, men kjenner jeg ikke har viljestyrke og motivasjon nok Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Gå ut på tur. Toppturer og drit. Koselig om man har noen å gå med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Liker egentlig å gå i skogen og fjellet og sånt, men er så redd for hoggormer at det ødelegger hele gleden Men tenker jeg skal begynne å trene om jeg får råd Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Liker egentlig å gå i skogen og fjellet og sånt, men er så redd for hoggormer at det ødelegger hele gleden Men tenker jeg skal begynne å trene om jeg får råd Jeg har gått mye, men enda ikke møtt på en hoggorm Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Kjøp deg gode støvler om du er redd, selv om du mest sannsynlig ikke kommer til å se noen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg var jo kjempe flink og så standhaftig de først 20 kg, men så kom sommeren og latskap og gamle dårlige vaner og jeg gikk opp 3 kg. Og nå har jeg hatt store problemer med å komme igang igjen, så da gjør vi det sånn "enkelt" i starten. Mindre tenking og minste stress i forhold til mat. Er bare å drikke 5 shaker om dagen jeg trenger å tenke på. Den ser jeg. Er vel trolig bedre enn å ikke gjøre noe uansett.. Men fortsatt fusk! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Vet om en som kjøpte seg en tredemølle og har på et rom. Det har han stor tro på skal hjelpe. Det er en sånn maskin som går rundt som man går på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Kjøpte en gang en treningssykkel jeg brukte når jeg så film. Funka fint det, en stund. Så sto den bare der. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg var jo kjempe flink og så standhaftig de først 20 kg, men så kom sommeren og latskap og gamle dårlige vaner og jeg gikk opp 3 kg. Og nå har jeg hatt store problemer med å komme igang igjen, så da gjør vi det sånn "enkelt" i starten. Mindre tenking og minste stress i forhold til mat. Er bare å drikke 5 shaker om dagen jeg trenger å tenke på.Den ser jeg. Er vel trolig bedre enn å ikke gjøre noe uansett.. Men fortsatt fusk! Jeg er bare glad jeg er i gang igjen så det er helt greit Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg er bare glad jeg er i gang igjen så det er helt greit Fusk! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hadde heller tatt livet av meg enn å leve på nutrilett shake en mnd. Hva med å kjøre en to-tre dagers mealprep av gangen i stedet? Stek opp kylling/karbonadedeig/laks/torsk, kok opp brun ris, legg i rå grønnsaker. Varm i micro så kokes grønnsakene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Nutrilett og drit virker vel som en lett løsning. Men må da være mye vanskeligere å spise normalt igjen etterpå når man spiser skikkelig mat? Jeg hadde sikkert tatt av og lagt på meg alt jeg hadde gått ned pluss litt mer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Huggormer oppsøker ikke beina til folk, de holder seg langt vekk så lenge man ikke tråkker på en nesten. Jeg går mye i skogen og har aldri sett en. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Har sett hoggormer en hel del ganger. De kan ligge midt i veien. Filmet faktisk en vi traff for et par år siden, den gjorde seg klar til å hugge. Støvler er best å bruke i marka utenom vinteren da. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hadde heller tatt livet av meg enn å leve på nutrilett shake en mnd. Hva med å kjøre en to-tre dagers mealprep av gangen i stedet? Stek opp kylling/karbonadedeig/laks/torsk, kok opp brun ris, legg i rå grønnsaker. Varm i micro så kokes grønnsakene. Mye man kan gjøre anderledes. Jeg syns dette passer meg utmerket Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) Nutrilett og drit virker vel som en lett løsning. Men må da være mye vanskeligere å spise normalt igjen etterpå når man spiser skikkelig mat? Jeg hadde sikkert tatt av og lagt på meg alt jeg hadde gått ned pluss litt mer. Fortsetter man å spise sunt igjen etterpå og ikke går over til gammel vane så er det null problem å holde vekta eller fortsette å gå ned i vekt etterpå. Men å tro man kan leve på shake og så gå over til å spise dritt igjen eller ikke øker kaloriene gradvis så går man fort oppigjenn. Jeg skal ligge på samme mengde kalorier når jeg er ferdig med disse 28 dagene. Så om jeg går opp igjen når jeg er fornøyd så er det ikke Nutrilett sin feil. Om jeg ikke går ned 25 kg på disse 28 dagene da, men til og med jeg vet det ikke skjer Endret 1. september 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) Help. Kan ikke skrive tall på PCen min. De tallene på høyre side funker ikke, selv om de er slått på, og når jeg skal bruke de andre tallene så kommer tegnene opp isteden for tallene. Endret 1. september 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå