Lycantrophe Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Synes ikke peppes' pizza-produkt er så mye å skryte av, men hver sin smak.høy fem 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg er snart ferdig med dag 5/28 på Nutrilett så en grandis høres ut som det luksusmåltidet <3 Nutrilett er fusk! Skal det gås ned i vekt så legger man om kostholdet. Da fremstår grandis som den pappen det er.. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg er snart ferdig med dag 5/28 på Nutrilett så en grandis høres ut som det luksusmåltidet <3Nutrilett er fusk! Skal det gås ned i vekt så legger man om kostholdet. Da fremstår grandis som den pappen det er.. Fjusk er det nå ikke. Er bare litt lettere enn å kontrollere alt man spiser. Og lett er det iallefall ikke. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg er snart ferdig med dag 5/28 på Nutrilett så en grandis høres ut som det luksusmåltidet <3Nutrilett er fusk! Skal det gås ned i vekt så legger man om kostholdet. Da fremstår grandis som den pappen det er.. Fjusk er det nå ikke. Er bare litt lettere enn å kontrollere alt man spiser. Og lett er det iallefall ikke. Du må teste den salaten jeg nevnte her, god salat du får kjøpt den på rema. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Spis sunt, rør på seg. Mindre kalorier inn enn man forbruker. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Er det jeg gjør, bare Nutrilett er flytende mat. Så er ikke noe forskjell Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Trenger energi. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) Helt sant. Og Nutrilett som er kalorifritt... Søren. Endret 1. september 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg tenkte mer på at jeg trenger energi. Nå. Helst. Og da ikke i matform. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Det gir meg ikke energi. Det... får meg til å drømme meg bort. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg tenkte mer på at jeg trenger energi. Nå. Helst. Og da ikke i matform. Red bull. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Så jævla mye sukker da. Jeg prøver å leve sunt. Delvis ihvertfall.MEN KAFFE! KAFFE KAN JEG FAEN MEG FIKSE! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg er snart ferdig med dag 5/28 på Nutrilett så en grandis høres ut som det luksusmåltidet <3Nutrilett er fusk! Skal det gås ned i vekt så legger man om kostholdet. Da fremstår grandis som den pappen det er..Fjusk er det nå ikke. Er bare litt lettere enn å kontrollere alt man spiser. Og lett er det iallefall ikke. Fusk er akkurat hva det er når andre tar jobben med å kontrollere for deg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Så jævla mye sukker da. Jeg prøver å leve sunt. Delvis ihvertfall. MEN KAFFE! KAFFE KAN JEG FAEN MEG FIKSE! Kaffe her. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Aktuelt å bruke penger på slankekaffe.Selv om jeg har ei som akkurat har gått opp en kilo og desperat må ned igjen. Kanskje hu kan få det. Da blirre saker. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg er snart ferdig med dag 5/28 på Nutrilett så en grandis høres ut som det luksusmåltidet <3Nutrilett er fusk! Skal det gås ned i vekt så legger man om kostholdet. Da fremstår grandis som den pappen det er..Fjusk er det nå ikke. Er bare litt lettere enn å kontrollere alt man spiser. Og lett er det iallefall ikke.Fusk er akkurat hva det er når andre tar jobben med å kontrollere for deg. Sånn ja. Trodde du mente at "drikk Nutrilett bli slank over natten" fusk. For så lett er det ikke Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Aktuelt å bruke penger på slankekaffe. Selv om jeg har ei som akkurat har gått opp en kilo og desperat må ned igjen. Kanskje hu kan få det. Da blirre saker. Den var på tv i går, bare juks. IKKE KJØPE DEN. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Selvsagt kjøper jeg ikke den. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg er snart ferdig med dag 5/28 på Nutrilett så en grandis høres ut som det luksusmåltidet <3Nutrilett er fusk! Skal det gås ned i vekt så legger man om kostholdet. Da fremstår grandis som den pappen det er.. Fjusk er det nå ikke. Er bare litt lettere enn å kontrollere alt man spiser. Og lett er det iallefall ikke. Gi en mann en fisk osv. Det er en ting å gå ned, det er noe helt annet å bli der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå