Teitgutt Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Minst halvparten av konsertane eg ser, ser eg aleine. Er ikkje der for å sosialisere. Alltids råd å hooke opp med folk for øl etterpå uansett om det er helg. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Spørs hvor ofte jeg spiser det, men jeg syns Grandis er helt grei. Ja det er viktig å ikke spise ferdigpizza for ofte. Nå var det kanskje 4-5 uker siden sist jeg spiste en, så da spiste jeg med god samvittighet. Og godt var det så absolutt! Men vi har alle forskjellig smak. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Grandiosa er no' fryktelig kjipe greier. Da er det bedre med et par brødskiver. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg spydde opp en hel ufordøyd grandis for et halvt år siden og ikke spist det siden. Chunky er bare begynnelsen.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) Kan ikke huske sist jeg spiste grandis. 3-4 år siden, minst. Savner godt brød. Spiser heller brødskiver til middag, enn grandis. Og om jeg må spise frossen pizza, så er grandis langt ned på listen. Endret 1. september 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) La nå fyren spise Grandiosa om han vil det, uten for mye mekk. Endret 1. september 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) Jeg husker jeg tok trikken til Ullevål sykehus en gang, og kjørte forbi Dyrehospitalet. Det lå en pizza/kebab sjappe ved siden av. Just sayin. Endret 1. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Spørs hvor ofte jeg spiser det, men jeg syns Grandis er helt grei. Ja det er viktig å ikke spise ferdigpizza for ofte. Nå var det kanskje 4-5 uker siden sist jeg spiste en, så da spiste jeg med god samvittighet. Og godt var det så absolutt! Men vi har alle forskjellig smak. Lag pizzan selv, med peppes pizzadeig å mozzerella ost, du må ikke glemme peppes pizza saus oppå pizzen da. fyll bestemmer du selv, mye bedre en den Grandis da. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hele poenget med grandis er at man ikke gidder lage mat. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg kjøpte meg nettopp en Banana Cream Pie Sundae på McDonalds. Seriøst. Cream Pie. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Synes grandiosa hjemmelaget er god 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Spørs hvor ofte jeg spiser det, men jeg syns Grandis er helt grei. Ja det er viktig å ikke spise ferdigpizza for ofte. Nå var det kanskje 4-5 uker siden sist jeg spiste en, så da spiste jeg med god samvittighet. Og godt var det så absolutt! Men vi har alle forskjellig smak. Lag pizzan selv, med peppes pizzadeig å mozzerella ost, du må ikke glemme peppes pizza saus oppå pizzen da. fyll bestemmer du selv, mye bedre en den Grandis da. Så ferdigpizza i deler er bedre enn ferdigpizza som er satt sammen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Synes ikke peppes' pizza-produkt er så mye å skryte av, men hver sin smak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Den følelsen når den gamle dritten av en tidligere sjef får virus på dataen og må levere den inn. <3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Spørs hvor ofte jeg spiser det, men jeg syns Grandis er helt grei. Ja det er viktig å ikke spise ferdigpizza for ofte. Nå var det kanskje 4-5 uker siden sist jeg spiste en, så da spiste jeg med god samvittighet. Og godt var det så absolutt! Men vi har alle forskjellig smak. Lag pizzan selv, med peppes pizzadeig å mozzerella ost, du må ikke glemme peppes pizza saus oppå pizzen da. fyll bestemmer du selv, mye bedre en den Grandis da. Så ferdigpizza i deler er bedre enn ferdigpizza som er satt sammen? Ja den er mye bedre en grandis da. Du bestemmer fyllet selv exe sopp skinke på pizzen da, mozzerella ost er bedre ost en den osten på ferdig fryst pizza da + kan ha mer ost på da en hva det på ferdig pizza er det ikke mye ost på ferdig pizza peppes pizza deig å ferdig peppes pizzasaus. får du kjøpt på Rema 1000. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) Hvis man først skal ta seg bryet med å lage pizza selv, så kan man også lage egen deig og saus, synes jeg. Endret 1. september 2016 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Koster ikke så mye å ha en egenlaget god saus liggende i fryseren Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Tar ikke lange tida å lage den i farten heller. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Nemlig det. Og koster en slikk og ingenting. Har dame med tomatallergi så har laga "hvit" pizza noen ganger her. Overraskende godt det Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg er snart ferdig med dag 5/28 på Nutrilett så en grandis høres ut som det luksusmåltidet <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå