Gjest Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Ah. Endelig litt ordentlige planer for sommeren. Billetter til Malakoff bestilt. Bare å håpe på fint vær. Du burde faktisk se Enslaved, du. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Fordi det er ikke pent å være brun. Folk bader i noe som ligner våtdrakt her. Og går med paraply når solen skinner. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Borti der kjøper de jo "hudblekings"-kremer i tonnevis for å se mere vestlige ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Var det ikke flere tilfeller av blyforgiftning i gamle dager, fordi østlige damer ønsket å se mest mulig vestlige ut, og brukte blekningskremer med høyt blyinnhold, eller er det bare en myte? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Er sikkert sant. Kan ikke folk bare være seg selv? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Sensurert. Etter second thougths antagelig feil plass. Sorry. Endret 1. juli 2015 av Delvis Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Fordi folk ofte er konfliktskye og redde for å gripe inn Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Jeg ligger i øyeblikket på magen og soler meg i bokseren. Hvorfor på magen? Jo, Anfall fikk meg litt, hva skal jeg si, oppsvulmet når jeg lå på rygg. Og plutselig kom faren hennes. Da hadde jeg ikke stort valg enn bare å snu meg rundt girt. Fysisk eller visuell påvirkning som førte til oppsvulming? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Kjedelig å ligge i sola men med tidsfordriv så går det straks bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Jeg ligger i øyeblikket på magen og soler meg i bokseren. Hvorfor på magen? Jo, Anfall fikk meg litt, hva skal jeg si, oppsvulmet når jeg lå på rygg. Og plutselig kom faren hennes. Da hadde jeg ikke stort valg enn bare å snu meg rundt girt. Fysisk eller visuell påvirkning som førte til oppsvulming? Hovedsaklig visuelt, litt fysisk og litt det som foregikk i mitt eget hodet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Ah. Endelig litt ordentlige planer for sommeren. Billetter til Malakoff bestilt. Bare å håpe på fint vær. Du burde faktisk se Enslaved, du. De kommer til Alta faktisk. God booking av studenthuset her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Var på concert der Enslaved spilte for 10 år siden i Bergen.Har dvd fra conserten, jeg var der men i det bandet mest bak og drakk øll. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Tror ikke måker liker øl. De har det bare ikke i seg. De vil heller mase, og drite. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 De er heller ikke glad i magnesium eller loff dynka i rødstrip, men de eter det likevel, og gir tilskuerne noe å le av. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Magnesium? Hva skjer da? Kunne sikkert foret dem fluesopp, men øl? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Noen som har litt søvn til overs? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Våknet nettopp av en alarm på telefonen jeg ikke aner hvor kom fra, siden alarmen er av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Usikker på om det var verdt det å kjøpe skjeggshampoo og ansiktsvask for 500 spenn. Også usikker på om jeg kommer til å overleve en dag hvor det meldes om temperaturer fra 27 - 30 grader, gående rundt i svart dress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå