Datasmurf Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Så satt man i avisa igjen, da. Har jeg flaks, kan jeg starte i morra. Blir godt å ha en jobb å gå til igjen. Og denne gangen kan jeg få 5 dager i uka og være normal ansatt, ikke noe arbeidsutprøving og AAP. Hurra! Men du må fortsette med de søte kattesnappene. Jeg lever kun for de. Will do. Om jeg finner henne igjen. Hu er en racer. ^^ Så satt man i avisa igjen, da. Har jeg flaks, kan jeg starte i morra. Blir godt å ha en jobb å gå til igjen. Og denne gangen kan jeg få 5 dager i uka og være normal ansatt, ikke noe arbeidsutprøving og AAP. Happy days og nå kan du kjøre på jobb som en ordentlig voksen! Ja, så lenge jeg har tilgang til bilen. Pappa bruker den når han skal på møter, og minstesøss har den i byen så lenge typen hennes bruker bilen sin ute på Fosen (han jobber i luftforsvaret ute på Ørlandet). Så satt man i avisa igjen, da. Har jeg flaks, kan jeg starte i morra. Blir godt å ha en jobb å gå til igjen. Og denne gangen kan jeg få 5 dager i uka og være normal ansatt, ikke noe arbeidsutprøving og AAP. Gratulerer! Takker. Var der fra 9 til 16:45 i dag, selv om jeg egentlig ikke hadde begynt å jobbe. Satt og sausa sammen noe greier om en nylig avdød langrennslegende (Harald Grønningen). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Det var omtrent 3 ganger mere info enn jeg trengte, men det er greit 3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Det var omtrent 3 ganger mere info enn jeg trengte, men det er greitSlutt å være så grinete. 6 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 3 ganger for lite for min del. Jeg vil ha mer informasjon fra Datasmurf. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Har ei på jobb som alltid roter seg helt bort i om det skjedde på mandag eller tirsdag, eller om det var Tove eller Tone eller nei vent...og jeg bare har lyst å rope KOM TIL POENGET DA MENNESKE Endret 30. august 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Savner Winza også jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Mange gamle som burde komme tilbake. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Winza ja...det var karen som kunne irritere på seg den hardeste gråstein. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Jeg ble irritert nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Endret 30. august 2016 av b-real Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Fy faen bra grafikken ble etter jeg byttet til fra Dvi-i til display port, det ser virkelig bra fra normal til high å very high på GTAV , for min dvi-i ledingen var ødelagt etter 3 dager har vert forsiktig da, er en ny kabel skjønner faen meg ikke åsen den kan bli ødelagt på 3 dager selv med dvi-i 2000x1080 men med display port 2560x1400, fikk svar i Hardwarekaféen att kabelen var ødelagt å for lang. Det begynte med mange røde små prikker i Bioshock video da å etter på oxo GTAV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 http://mimg.ugo.com/201012/5/1/1/134115/cuts/yokozuna_480x480.jpg Mr Fuji (til venstre) er død , legendarisk wrestling-manager for Yokozuna , Powers of Pain , Demolition med flere. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Fy faen bra grafikken ble etter jeg byttet til fra Dvi-i til display port, det ser virkelig bra fra normal til high å very high på GTAV , for min dvi-i ledingen var ødelagt etter 3 dager har vert forsiktig da, er en ny kabel skjønner faen meg ikke åsen den kan bli ødelagt på 3 dager selv med dvi-i 2000x1080 men med display port 2560x1400, fikk svar i Hardwarekaféen att kabelen var ødelagt å for lang. Det begynte med mange røde små prikker i Bioshock video da å etter på oxo GTAV. Hvor er "Hardwarekaféen"? Her på forumet? Fordi diskusjon.no het Hardware før inntil noen år siden. Venner meg aldri til det navnet "diskusjon.no", Hardware var bedre Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Fy faen bra grafikken ble etter jeg byttet til fra Dvi-i til display port, det ser virkelig bra fra normal til high å very high på GTAV , for min dvi-i ledingen var ødelagt etter 3 dager har vert forsiktig da, er en ny kabel skjønner faen meg ikke åsen den kan bli ødelagt på 3 dager selv med dvi-i 2000x1080 men med display port 2560x1400, fikk svar i Hardwarekaféen att kabelen var ødelagt å for lang. Det begynte med mange røde små prikker i Bioshock video da å etter på oxo GTAV. Hvor er "Hardwarekaféen"? Her på forumet? Fordi diskusjon.no het Hardware før inntil noen år siden. Venner meg aldri til det navnet "diskusjon.no", Hardware var bedre https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=969632&&page=608 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Fy faen bra grafikken ble etter jeg byttet til fra Dvi-i til display port, det ser virkelig bra fra normal til high å very high på GTAV , for min dvi-i ledingen var ødelagt etter 3 dager har vert forsiktig da, er en ny kabel skjønner faen meg ikke åsen den kan bli ødelagt på 3 dager selv med dvi-i 2000x1080 men med display port 2560x1400, fikk svar i Hardwarekaféen att kabelen var ødelagt å for lang. Det begynte med mange røde små prikker i Bioshock video da å etter på oxo GTAV. Hvor er "Hardwarekaféen"? Her på forumet? Fordi diskusjon.no het Hardware før inntil noen år siden. Venner meg aldri til det navnet "diskusjon.no", Hardware var bedre https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=969632 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Kaffe er faen så bra det! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Veldig enig. At vi ikke har god kaffe på kontoret er et av mine store irritasjoner i livet. Har 7-Eleven, McDonald's, Dunkin' Donuts, og Starbucks rett utenfor, men ingen av de har noe god kaffe, heller. Må ta med hjem i fra. Endret 31. august 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Veldig enig. At vi ikke har god kaffe på kontoret er et av mine store irritasjoner i livet. Har 7-Eleven, McDonald's, Dunkin' Donuts, og Starbucks rett utenfor, men ingen av de har noe god kaffe, heller. Må ta med hjem i fra. Har ikke dunkin donuts god kaffe? Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger. Neida. Ingen som slår kaffen hjemme. Sikkert fordi den er hjemme.. På kontoret så er den sur som dagen er lang. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Veldig enig. At vi ikke har god kaffe på kontoret er et av mine store irritasjoner i livet. Har 7-Eleven, McDonald's, Dunkin' Donuts, og Starbucks rett utenfor, men ingen av de har noe god kaffe, heller. Må ta med hjem i fra. Det er vel en grunn til at Norge er en av verdens største konsumenter av kaffe per innbygger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå