Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Så satt man i avisa igjen, da. Har jeg flaks, kan jeg starte i morra. Blir godt å ha en jobb å gå til igjen. Og denne gangen kan jeg få 5 dager i uka og være normal ansatt, ikke noe arbeidsutprøving og AAP. :D

Hurra! Men du må fortsette med de søte kattesnappene. Jeg lever kun for de.

Will do. Om jeg finner henne igjen. Hu er en racer. ^^

Så satt man i avisa igjen, da. Har jeg flaks, kan jeg starte i morra. Blir godt å ha en jobb å gå til igjen. Og denne gangen kan jeg få 5 dager i uka og være normal ansatt, ikke noe arbeidsutprøving og AAP. :D

Happy days og nå kan du kjøre på jobb som en ordentlig voksen!

Ja, så lenge jeg har tilgang til bilen. Pappa bruker den når han skal på møter, og minstesøss har den i byen så lenge typen hennes bruker bilen sin ute på Fosen (han jobber i luftforsvaret ute på Ørlandet).

Gratulerer!

Takker. Var der fra 9 til 16:45 i dag, selv om jeg egentlig ikke hadde begynt å jobbe. Satt og sausa sammen noe greier om en nylig avdød langrennslegende (Harald Grønningen).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen bra grafikken ble etter jeg byttet til fra Dvi-i til display port, det ser virkelig bra fra normal til high å very high på GTAV :dribble: , for min dvi-i ledingen var ødelagt etter 3 dager har vert forsiktig da, er en ny kabel skjønner faen meg ikke åsen den kan bli ødelagt på 3 dager selv med dvi-i 2000x1080 men med display port 2560x1400,   fikk svar i Hardwarekaféen att kabelen var ødelagt å for lang. Det begynte med mange røde små prikker i Bioshock video da å etter på oxo GTAV. :dribble: 

Lenke til kommentar

Fy faen bra grafikken ble etter jeg byttet til fra Dvi-i til display port, det ser virkelig bra fra normal til high å very high på GTAV :dribble: , for min dvi-i ledingen var ødelagt etter 3 dager har vert forsiktig da, er en ny kabel skjønner faen meg ikke åsen den kan bli ødelagt på 3 dager selv med dvi-i 2000x1080 men med display port 2560x1400,   fikk svar i Hardwarekaféen att kabelen var ødelagt å for lang. Det begynte med mange røde små prikker i Bioshock video da å etter på oxo GTAV. :dribble: 

Hvor er "Hardwarekaféen"? Her på forumet? Fordi diskusjon.no het Hardware før inntil noen år siden. Venner meg aldri til det navnet "diskusjon.no", Hardware var bedre  :thumbup: 

Lenke til kommentar

Hvor er "Hardwarekaféen"? Her på forumet? Fordi diskusjon.no het Hardware før inntil noen år siden. Venner meg aldri til det navnet "diskusjon.no", Hardware var bedre  :thumbup: 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=969632&&page=608

• Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=969632

• Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig enig. At vi ikke har god kaffe på kontoret er et av mine store irritasjoner i livet. Har 7-Eleven, McDonald's, Dunkin' Donuts, og Starbucks rett utenfor, men ingen av de har noe god kaffe, heller.

Må ta med hjem i fra.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Veldig enig. At vi ikke har god kaffe på kontoret er et av mine store irritasjoner i livet. Har 7-Eleven, McDonald's, Dunkin' Donuts, og Starbucks rett utenfor, men ingen av de har noe god kaffe, heller.

Må ta med hjem i fra.

Har ikke dunkin donuts god kaffe? :huh: Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger.

Neida. Ingen som slår kaffen hjemme. Sikkert fordi den er hjemme.. På kontoret så er den sur som dagen er lang.

Lenke til kommentar

Må ta med hjem i fra.

Det er vel en grunn til at Norge er en av verdens største konsumenter av kaffe per innbygger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...