b-real Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hun er ikke 20 enda. Eller som jeg sa til henne på hennes 19-årsdag: "Du får nyte det neste året, for jeg dater bare tenåringer."Føler det er på tide å bytte ut min modell også snart. Midten av tjueårene liksom. Aldri hatt en så gammel dame før. Er kjedelig når de kan begynne å kjøpe sprit og alt annet selv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 (endret) Og kontantkort. Hvordan skal man få sex da liksom? Endret 28. august 2016 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 http://www.elvisinfonet.com/cd_review_houston_we_have_a_problem.html Ikke akkurat noe høydare , Elvis hadde tatt downers og det tok halve konserten før han våknet.....var en fyr som hadde reist helt fra Kvæfjord for å se han , fortjente bedre enn dette Vedkommende så også San Antonio dagen før men den var bare marginalt bedre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Fy faen for en grusom dag. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Det sa mordi også når jeg forlot henne imorges Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Ja, man får ikke akkurat en bra dag når man våkner og du er det første man ser. 7 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Kunne vert verre. Du kunne ha sett ett speil. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Fy faen for en grusom dag. Er grunnen jobben din, att dagen grusom. Endret 29. august 2016 av Jokingnutria 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Jobben i seg selv er grei den, men formen er grusom etter fire dagers metalfestival. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Alltid spennende med slektsforskning. Funnet ut at mormors slekt stammer fra Tyskland. Fra en eller annen von Aphelen fra Westphalia. De eide en gang hele Namsos. Elsker å sitte og bla meg tilbake og lese i bygdebøker og lignende, samt etter hvert sitte med ordbøker, samt prøve å tyde den forferdelige handskrifta i gamle, scannede kirkebøker. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Alltid spennende med slektsforskning. Funnet ut at mormors slekt stammer fra Tyskland. Fra en eller annen von Aphelen fra Westphalia. De eide en gang hele Namsos. Elsker å sitte og bla meg tilbake og lese i bygdebøker og lignende, samt etter hvert sitte med ordbøker, samt prøve å tyde den forferdelige handskrifta i gamle, scannede kirkebøker. Du vet at du kan endre etternavn til von Aphelen? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Sjur von Aphelen, ja. Fin kombo. Unikt er rette ordet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Mja, da går jeg heller for von Hohenlohe, som er forfedrene til von Aphelen / Affelen (de endra fra ff til ph da de kom til Norge). De var litt mer mektige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Så satt man i avisa igjen, da. Har jeg flaks, kan jeg starte i morra. Blir godt å ha en jobb å gå til igjen. Og denne gangen kan jeg få 5 dager i uka og være normal ansatt, ikke noe arbeidsutprøving og AAP. 8 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Så satt man i avisa igjen, da. Har jeg flaks, kan jeg starte i morra. Blir godt å ha en jobb å gå til igjen. Og denne gangen kan jeg få 5 dager i uka og være normal ansatt, ikke noe arbeidsutprøving og AAP. Gratulere Datasmurf, jeg har ventet på du skulle få jobb igjen. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Så satt man i avisa igjen, da. Har jeg flaks, kan jeg starte i morra. Blir godt å ha en jobb å gå til igjen. Og denne gangen kan jeg få 5 dager i uka og være normal ansatt, ikke noe arbeidsutprøving og AAP. Hurra! Men du må fortsette med de søte kattesnappene. Jeg lever kun for de. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Så satt man i avisa igjen, da. Har jeg flaks, kan jeg starte i morra. Blir godt å ha en jobb å gå til igjen. Og denne gangen kan jeg få 5 dager i uka og være normal ansatt, ikke noe arbeidsutprøving og AAP. Happy days og nå kan du kjøre på jobb som en ordentlig voksen! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Så satt man i avisa igjen, da. Har jeg flaks, kan jeg starte i morra. Blir godt å ha en jobb å gå til igjen. Og denne gangen kan jeg få 5 dager i uka og være normal ansatt, ikke noe arbeidsutprøving og AAP. Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå