Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Å faen, airconditionen på gamer-rommet mitt skrudde seg plutselig av, og jeg klarer ikke skru den på igjen.

Håper det er de som var her å vasket den for to uker siden som har skylden, og at de kan komme å se på den igjen.

Dette er helt krise! Rommet blir fort varmt når jeg sitter her å spiller. Min eneste andre aircon befinner seg på soverommet, og den døren er lukket når dama sover, som også er den tiden jeg får unnagjort mest gaming.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smakte på den is nå, nei takk, den er ikke som min selv laget tyrkisk is med 5 poser tyrkisk pepper malt opp, jevla good is men sterk. Spurte beste kameraten han hvile smake på min selv komponerte  tyrkisk pepper is men takket nei takk, han husker han fikk gryte rett masse hvitløk i å masse cayenne pepper i gryteretten. han sa.......faen har du hatt oppi her....han brente kjeften da ha ha ha. :rofl:  :rofl:

Lenke til kommentar

Hun er ikke 20 enda. Eller som jeg sa til henne på hennes 19-årsdag: "Du får nyte det neste året, for jeg dater bare tenåringer."

Føler det er på tide å bytte ut min modell også snart. Midten av tjueårene liksom. Aldri hatt en så gammel dame før. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...