Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist gang jeg var og fornyet passet mitt fikk jeg gleden av at ei nett og søt politifrøken i litt for stram uniform som skulle sjekke hvor høy jeg var.

Det endte med at jeg ble noen cm kortere i passet enn hva jeg faktisk er, for det var vanskelig å ikke se ned..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå får jeg slutte å spille GTAV på pc, vanedannende spill delux. :dribble:  :dribble:

Jeg har det slik med Stellaris for tida. Veldig vanskelig å gå å legge seg noen ganger. Alle som har spilt litt Civilization kjenner til fenomenet "just on more turn". Stellaris er riktig nok et sanntidspill, men det er alltid bare én ting til man vil gjøre før man avslutter. Og når man har gjort den ene tingen dukker det opp en ting til man vil gjøre. Og så én til. Og så én til. Repeat ad infinitum.

Er et spill som jeg blir mer avhengig av det er gode gamle super mario 64, :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble: sist gang spillet jeg 21 timer i et å sove 3 timer å spillet faen meg +21 timer til å 3 timer soving å til slutt 21 timer da orket jeg ikke mer. er redd for reprise igjen for jeg kjøpte meg Super mario 64 på ebay da :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde det for første gang for et par måneder siden.

Da brukte jeg all min fritid i rundt 2 uker på det spillet. Helt fantastisk!

Det er utrolig hva man kan få til av realisme med det riktige modifikasjonene.

L2SA68u.jpg

iba5Zlg.jpg

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...