Delvis Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Så en politikvinne i Bergen som fikk helt vann i munnen av Hvem var det? ca 3 år siden i nygårdsparken. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 "Endelig helg. Nå skal jeg stå opp tidlig og jobbe med oppussinga" .... 14 timer søvn senere, og er ikke kommet i gang med noe enda. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Sist gang jeg var og fornyet passet mitt fikk jeg gleden av at ei nett og søt politifrøken i litt for stram uniform som skulle sjekke hvor høy jeg var. Det endte med at jeg ble noen cm kortere i passet enn hva jeg faktisk er, for det var vanskelig å ikke se ned.. 2 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Det er så masse deilig politifolk i byn idag at jeg blir helt svettBle det noen date på deg, han du ga mobil nr ditt til Overmoden2.0 Nei, hørte ikke noe Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Nå får jeg slutte å spille GTAV på pc, vanedannende spill delux. Jeg har det slik med Stellaris for tida. Veldig vanskelig å gå å legge seg noen ganger. Alle som har spilt litt Civilization kjenner til fenomenet "just on more turn". Stellaris er riktig nok et sanntidspill, men det er alltid bare én ting til man vil gjøre før man avslutter. Og når man har gjort den ene tingen dukker det opp en ting til man vil gjøre. Og så én til. Og så én til. Repeat ad infinitum. Er et spill som jeg blir mer avhengig av det er gode gamle super mario 64, sist gang spillet jeg 21 timer i et å sove 3 timer å spillet faen meg +21 timer til å 3 timer soving å til slutt 21 timer da orket jeg ikke mer. er redd for reprise igjen for jeg kjøpte meg Super mario 64 på ebay da Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Mamma sa det så ut som at jeg hadde svelget enn ball. Må få meg sånn derre thigh gap Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Om man får "the gap" er avhengig av hvordan benstrukturen er. Hvor langt det er imellom beina der de er festet til hofta. Det hjelper ikke nødvendigvis å slanke seg. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Om man får "the gap" er avhengig av hvordan benstrukturen er. Hvor langt det er imellom beina der de er festet til hofta. Det hjelper ikke nødvendigvis å slanke seg. Vet. Har hørt det er en fordel med brede hofter, så satser på at jeg får det Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Det som verre er er fontvalget. 6 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Jeg har blitt fuckings avhengig av Cities Skylines. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2016 Forfatter Del Skrevet 27. august 2016 Det har jeg faktisk ikke spilt på over et år. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Jeg prøvde det for første gang for et par måneder siden. Da brukte jeg all min fritid i rundt 2 uker på det spillet. Helt fantastisk! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Sex, taco og Game of Thrones. Dette blir nydelig folkens. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Altså spise taco alene og se på Game of Thrones mens du runker til sexscenene Endret 27. august 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Altså spise taco alene og se på Game of Thrones mens du runker til sexscenene Kunne jeg glatt ha gjort med damene i den serien. Men det er nok mor di som får kjørt seg i kveld. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Bra for henne det er sikkert en stund siden sist 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Mamma sa det så ut som at jeg hadde svelget enn ball. Må få meg sånn derre thigh gap Hvor har du gjort av gongen? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Mamma sa det så ut som at jeg hadde svelget enn ball. Må få meg sånn derre thigh gap Hvor har du gjort av gongen? Det var ikke vår, så den ble levert tilbake etter de som skulle bruke den, brukte den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Ble nettop kastet ut av mitt eget kjøkken fordi jeg ikke var effektiv nok. Dumme mannfolk. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Jeg prøvde det for første gang for et par måneder siden. Da brukte jeg all min fritid i rundt 2 uker på det spillet. Helt fantastisk! Det er utrolig hva man kan få til av realisme med det riktige modifikasjonene. Endret 27. august 2016 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå