Muggkaare Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Fått sett Slave til en kommende natt live. Herregud for et liv! Også ganske fett at hotellrommet vårt er over en karaokebar. Så mange... fremadstormende stjerner! Opp Stoltzen eller hva det heter i morra. Ugh. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Fått sett Slave til en kommende natt live. Herregud for et liv! Også ganske fett at hotellrommet vårt er over en karaokebar. Så mange... fremadstormende stjerner! Opp Stoltzen eller hva det heter i morra. Ugh. UGH Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 https://www.youtube.com/watch?v=QLtwWVV9FHo 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 https://www.nrk.no/buskerud/cato-_20_-fast-i-utedo-i-drammen_-_-det-verste-jeg-har-opplevd-1.13106955Det er nesten så man ikke tror det. Den telefonen må ha vært lagd av gull. Man mangler totalt hemninger hvis man hopper ned i en offentlig utedo etter en annens telefon. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Ser jo på fyren at det ikke er første gang, ei heller siste, hvor det skjer. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Ja, det blir ikke jeg som kravler nedi en utedo for å finne en mobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Nå får jeg slutte å spille GTAV på pc, vanedannende spill delux. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Hvorfor blir man så jævla mongo når man er nyforelsket? Herregud. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Nå får jeg slutte å spille GTAV på pc, vanedannende spill delux. Har du begynt på online enda, mann? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Nå får jeg slutte å spille GTAV på pc, vanedannende spill delux. Har du begynt på online enda, mann? nei Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Online fant jeg veldig kjedelig. GTA V hadde ikke noe særlig å by på utenfor main story line. Men jeg koste meg enormt mens jeg holdt på med den, det skal sies. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Hvorfor blir man så jævla mongo når man er nyforelsket? Herregud.Fordi du er ei prepubertal jente? Neida, kos deg! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Hvorfor blir man så jævla mongo når man er nyforelsket? Herregud. gratulere da Online fant jeg veldig kjedelig. GTA V hadde ikke noe særlig å by på utenfor main story line. Men jeg koste meg enormt mens jeg holdt på med den, det skal sies. Har spillet GTAV først på ps3 etter på ps4, og nå pc. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Det er så masse deilig politifolk i byn idag at jeg blir helt svett Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 https://www.youtube.com/watch?v=T5VTw0uGdzo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2016 Forfatter Del Skrevet 27. august 2016 Nå får jeg slutte å spille GTAV på pc, vanedannende spill delux. Jeg har det slik med Stellaris for tida. Veldig vanskelig å gå å legge seg noen ganger. Alle som har spilt litt Civilization kjenner til fenomenet "just on more turn". Stellaris er riktig nok et sanntidspill, men det er alltid bare én ting til man vil gjøre før man avslutter. Og når man har gjort den ene tingen dukker det opp en ting til man vil gjøre. Og så én til. Og så én til. Repeat ad infinitum. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2016 Forfatter Del Skrevet 27. august 2016 Det er så masse deilig politifolk i byn idag at jeg blir helt svettSynd de skal bytte ut skinnjakka. Vi trenger politi med stilig uniform. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Det er så masse deilig politifolk i byn idag at jeg blir helt svett Ble det noen date på deg, han du ga mobil nr ditt til Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå