darkness| Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Venninne av meg fortalte noe fantastisk igår. Hun har hatt sykdommen ME i 3,5 år. Hun ble bedt for av noen på en kristen konferanse. Alle symptomer av ME forsvant etterpå. Det er 3-4 uker siden nå, og fortsatt like frisk og rask, ingen symptomer. Hun er erklært frisk av legen. Så hun igår, hun strålte av glede Tidligere ble hun utslått av ingenting, som om hun hadde influensa hele tiden. Det er helt borte nå, og jeg er så glad på hennes vegne! Takk Gud ass, dette var helt rått! Hadde vært mer rått hvis hun ikke visste om at noen ba for henne, og hun likevel ble bedre. La oss si at det var bønnen som hjalp henne. Hvorfor må noen be for henne for at hun skal bli bra. Hvis gud er så god, hvorfor må han tilbes for at han skal gidde å kurere noen? Hvorfor gjøre noen syke i heletatt? 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Fordi det er ikke en "han"(person), er ikke sånn det fungerer..tror jeg Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Syns det er rart at legen har erklært henne frisk etter en bønn? Problemet med sånn type behandling er jo at de fleste dessverre blir fort syk igjen. For troen på at det funker dabber dessverre av. For det er ikke bønnen som gjør deg frisk, det er at du tror så sterkt på at det funker at du tror det funker. Endret 22. august 2016 av Overmoden2.0 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Man kan bli "frisk" over lengre tid uten bønn. Man blir ikke erklært frisk etter to uker liksom. Det er sånt som kommer og går. 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Vi venter i spenning, som elektrikeren sa, han var på en bademadrass og hadde blitt tatt av strømmen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Ikke start noe elektriker-ordspill, nå. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Elektriker, tidligere bryter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Uh nei..kan hverken rock n rolle all night eller party every day når man står opp kl 05 for å rekke jobb. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Uh nei..kan hverken rock n rolle all night eller party every day når man står opp kl 05 for å rekke jobb. Var oppe 04:40 i dag for å rekke ett fly. Jobbmøte i Sørkjosen. Skulle hatt avsindig mye høyere lønn om jeg skulle stått opp så tidlig hver dag... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Venninne av meg fortalte noe fantastisk igår. Hun har hatt sykdommen ME i 3,5 år. Hun ble bedt for av noen på en kristen konferanse. Alle symptomer av ME forsvant etterpå. Det er 3-4 uker siden nå, og fortsatt like frisk og rask, ingen symptomer. Hun er erklært frisk av legen. Så hun igår, hun strålte av glede Tidligere ble hun utslått av ingenting, som om hun hadde influensa hele tiden. Det er helt borte nå, og jeg er så glad på hennes vegne! Takk Gud ass, dette var helt rått! Hjelpes meg. Synd for jenta når hun får tilbakefall, kommer til å treffe henne hardt. Vil det da motbevise at din form for gud (liten g) finnes? For all del, supert at hun føler seg bedre nå. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 https://www.youtube.com/watch?v=bZZaDaADgiQ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Uh nei..kan hverken rock n rolle all night eller party every day når man står opp kl 05 for å rekke jobb. Jobben min starter klokka 05... Flyet mitt går om et par timer. Gleder meg til å komme hjem igjen. 10 dager i Norge er alt for lenge. Kjeder meg veldig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Venninne av meg fortalte noe fantastisk igår. Hun har hatt sykdommen ME i 3,5 år. Hun ble bedt for av noen på en kristen konferanse. Alle symptomer av ME forsvant etterpå. Det er 3-4 uker siden nå, og fortsatt like frisk og rask, ingen symptomer. Hun er erklært frisk av legen. Så hun igår, hun strålte av glede Tidligere ble hun utslått av ingenting, som om hun hadde influensa hele tiden. Det er helt borte nå, og jeg er så glad på hennes vegne! Takk Gud ass, dette var helt rått! 2 Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Venninne av meg fortalte noe fantastisk igår. Hun har hatt sykdommen ME i 3,5 år. Hun ble bedt for av noen på en kristen konferanse. Alle symptomer av ME forsvant etterpå. Det er 3-4 uker siden nå, og fortsatt like frisk og rask, ingen symptomer. Hun er erklært frisk av legen. Så hun igår, hun strålte av glede Tidligere ble hun utslått av ingenting, som om hun hadde influensa hele tiden. Det er helt borte nå, og jeg er så glad på hennes vegne! Takk Gud ass, dette var helt rått! Så det du sier er at hun ble helbredet for en sykdom som man ikke kan påvise at hun har, ved å be til en person man ikke kan bevise at eksisterer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Fan(t)a(s)tisk Endret 23. august 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Nei, nå går tida treigt dere. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Fikk en kommentar idag "don't get skinny. Fat girls are the best" da var det ingen tvil. var helt sikkert positivt ment da... Hahahah Endret 23. august 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Så det du sier er at hun ble helbredet for en sykdom som man ikke kan påvise at hun har, ved å be til en person man ikke kan bevise at eksisterer. Det er mulig å påvise ME ved noe som heter ergospirometri, også kalt todagers sykkeltest. Dog har de færreste vært igjennom denne testen. Den måler om pasienten blir sykere av trening, og man ønsker ikke å gjøre pasienten sykere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå