Bytex Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Det har sine perks det også. Får en egen sinnsro. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Faen så digg å bli gammel. Du er gammel ikke få meg til å le, er eldre en deg, 46 her. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Skal få deg til å le jeg! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Skal få deg til å le jeg! https://www.youtube.com/watch?v=jQ99VZUaaGk Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 https://www.youtube.com/watch?v=AfZIocR5YJk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Har det ikke streifet dere at han ikke er interessert?..Kan jo være, men hvorfor brukte han da fornavnet hennes? Det er en form for flørting, spør du meg. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Pcen som kommer? Pc ble sendt i dag fra Komplett. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Har det ikke streifet dere at han ikke er interessert?..Kan jo være, men hvorfor brukte han da fornavnet hennes? Det er en form for flørting, spør du meg. Ja, jeg tenkte på dette selv. Hadde det vært omvendt og jeg ikke var interessert i vedkommende så hadd jeg behandler han som en helt vanlig kunde og ikke sagt navnet hannes 2-3 ganger Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Det kalles også "å bli gammel" For hvert tiår du eldes vil du våkne en time tidligere. Farmor og farfar f.eks. sto opp kl 05 og lagde kaffe og hørte på radio. Legge seg tidlig, stå opp 05 hver dag, lage kaffe, høre på radioen. Jeg har den perfekte døgnrytmen. Sinnsro er ordet. Endret 22. august 2016 av Pozzo Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Jeg våkner når dama bestemmer det. Jeg er hennes bitch. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Lurer på lang tid det tar med en 19 kilo tung pc. Hvor fort den kommer hit til meg. Endret 22. august 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Tja, i teorien burde ikke en 19kg pakke ta lengre tid enn et 50 grams brev. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Er vel en chans du får den i morgon hvis den ble sendt tidlig i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Skulle spørre en itavisa venn som jobber i posten, men jeg kom på faen meg farten det er sendt med PostNord ikke posten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Skulle spørre en itavisa venn som jobber i posten, men jeg kom på faen meg farten det er sendt med PostNord ikke posten. Ja komplett pleier sende med posteNord. Det skal være et sporenr? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Skulle spørre en itavisa venn som jobber i posten, men jeg kom på faen meg farten det er sendt med PostNord ikke posten. Ja komplett pleier sende med posteNord. Det skal være et sporenr? Har det. ser på mobilen nr mitt det forandrer seg i sendingen min da. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Venninne av meg fortalte noe fantastisk igår. Hun har hatt sykdommen ME i 3,5 år. Hun ble bedt for av noen på en kristen konferanse. Alle symptomer av ME forsvant etterpå. Det er 3-4 uker siden nå, og fortsatt like frisk og rask, ingen symptomer. Hun er erklært frisk av legen. Så hun igår, hun strålte av glede Tidligere ble hun utslått av ingenting, som om hun hadde influensa hele tiden. Det er helt borte nå, og jeg er så glad på hennes vegne! Takk Gud ass, dette var helt rått! 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Skal få deg til å le jeg! Det er vel bare å vise frem "blyanten" det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Akkurat nå blaster jeg vaporwave på full guffe som en eller annen nihilist. Skulle ønske jeg var en konsumslave på 80-tallet som samlet på VHS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå