Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så rart. Både du og kjæresten er sikkert helt utslitt. En klarer ikke alltid å hente seg inn etter én natt med relativt bra søvn, hvis en har vært utsatt for stress over en lengre periode. Får håpe det bedrer seg etter hvert. :)

Takk for det :)

Fikk infeksjon i helga og skikkelige pusteproblemer så hun ble satt i behandling og i respirator. Hendte mye at hun slutta å puste i flere minutter. Tøff tid :/ Men hun kommer seg og alt tyder på bedring. Fikk ta henne ut og holde henne i tre timer i dag. Sist gang vi gjorde det, datt slangen som går til lungene litt ut og 10-15leger strømmaster inn, stressa, ba oss om å gå ut og klarte å redde henne etter en time :/

Er mye opp og ned detta.

Lenke til kommentar

Jeg erkjenner at mye av mitt vurderingsgrunnlag for andre mennesker i alle fall i utganspunktet dreier seg mye om deres kropp.

F.eks. hvis jeg ser en dvask, smellfeit mann - jeg tenker ikke at vedkommende er spesielt rik eller begavet intellektuelt. Og damers kropper - det har stor innvirkning på meg.

Alt dette er selvsagt bare fordommer! Det har egentlig ikke så mye å si for menneskers personlighet. En kan i alle fall ikke bruke det til å konkludere med noe som helst.

Jeg lurer på om jeg på en måte ikke er unormal når det kommer til dette. Men noen mennesker har veldig liten grad av "bias" mtp. kropp. Andre, igjen, er helt inne i det, og klarer ikke se en annen virkelighet, uansett hvor mye erfaring de burde oppfattet. Det er vel sistenevnte som er fordomsfulle.

Hva er kroppsfiksasjon? Et ønske, og vilje, om å skaffe seg en fra samfunnets synspunkt vakker kropp, og se verdier i det samme hos andre? Altså på et visst nivå. Jeg antar 99% ønsker seg en veltrent, slank kropp.

Pappakroppen har blitt et begrep. Men det handler vel ikke så mye om kropp i seg selv, men om trender, som "spesiell" kaffe, vinylplater, mikrobryggeriøl, dongeri som har slitasje fra butikk. Pappa'en er hipster, rett og slett. Retten og sletten.

Lenke til kommentar

Jeg er bare glad normcore ser ut til å være over, og at sjurcore har gått i glemmeboken.

Jeg kan være meg selv uten å få et eller annet slengt etter meg fra folk som prøver å definere sånne som meg.

Må passe på hva man sier, så ingen kan tolke det... så får du ikke ting slengt etter deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Føler er sterkt brunhetspress

Er ganske brun siden eg har vært i syden mek rumpa er kritthvit så prøver i dette øyeblikket å få litt farge

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er bare glad normcore ser ut til å være over, og at sjurcore har gått i glemmeboken.

Ingen som har glemt sjurcore.

Teller ikke med deg, Hans, Tore, Guttorm & co. Dere er spesielt interesserte. Folk flest har nok glemt det.

Må passe på hva man sier, så ingen kan tolke det... så får du ikke ting slengt etter deg.

Jeg får ting slengt etter meg uavhengig av hva jeg gjør og sier - og uavhengig av hvordan jeg kler og ter meg.

Lenke til kommentar

Jeg får ting slengt etter meg uavhengig av hva jeg gjør og sier - og uavhengig av hvordan jeg kler og ter meg.

Ja er noen man har bestemt at er "ned" og noen som er "opp". Med "man" så mener jeg sykofantene. Ev. de fleste unger.

Lenke til kommentar

Er ganske brun siden eg har vært i syden mek rumpa er kritthvit så prøver i dette øyeblikket å få litt farge

Jeg ligger i øyeblikket på magen og soler meg i bokseren. Hvorfor på magen? Jo, Anfall fikk meg litt, hva skal jeg si, oppsvulmet når jeg lå på rygg. Og plutselig kom faren hennes. Da hadde jeg ikke stort valg enn bare å snu meg rundt girt.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eh. Det enkleste er å gi faen. På samme måte som det enkleste er pistol, og at det er viktig å huske at for tabloidene, er det viktigste at naken greve jager neger med øks.

Det enkleste er sikkert å gi faen ja, men hvorfor skal alle tolke ting hele tiden? Hvis jeg f.eks. sier til naboen min "du er en tosk", hva betyr egentlig det? Hvorfor kan jeg ikke bare si det som faller meg inn der og da? Hvorfor må det tolkes som en krigserklæring? Hvorfor må man i det hele tatt tolke det som noe jeg personlig og dypt mener stabilt over tid og for mange år fremover?

Lenke til kommentar

Jeg bor i et land hvor det er om å gjøre å være blekest mulig. Passer meg ypperlig.

Har faktisk blitt litt brun av 3 uker i norge. Shit, håper ikke dama blir sint når hun ser jeg har vært ute i sola.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...