Overmoden2.0 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Ok. Jeg gikk innom 7/11 of selvfølgelig var jo han på jobb. Jeg later litt som ingenting. Playing it cool lizm. Sier hva jeg skal ha. Så kommer det "nei, den er i tom for Ida" så han har ikke glemt meg. Hvorfor har han ikke sendt meg en sms da??? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Han spiller "hard to get" 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Jammen. Jeg kan jo faen ikke gjøre så mye da. Dra inn til byn hver gang jeg skal ha snus og håpe han er på jobb? Finnes ett navn for sånne. Stalkere. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Ok. Jeg gikk innom 7/11 of selvfølgelig var jo han på jobb. Jeg later litt som ingenting. Playing it cool lizm. Sier hva jeg skal ha. Så kommer det "nei, den er i tom for Ida" så han har ikke glemt meg. Hvorfor har han ikke sendt meg en sms da??? ikke gi opp. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Hva med å spørre om en date eller noe? Skader ikke å prøve. PS: Drikker kaffe. Endret 21. august 2016 av Muggkaare Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Ok. Jeg gikk innom 7/11 of selvfølgelig var jo han på jobb. Jeg later litt som ingenting. Playing it cool lizm. Sier hva jeg skal ha. Så kommer det "nei, den er i tom for Ida" så han har ikke glemt meg. Hvorfor har han ikke sendt meg en sms da??? Egentlig veldig vanskelig å si uten å ha sett og hørt hvordan det var. Kanskje han har misforstått noe? Ikke trodd det var seriøst? ..? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Har det ikke streifet dere at han ikke er interessert?.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Har det ikke streifet dere at han ikke er interessert?.. Ikke si det da, Overmoden2.0, er på sjekkeren. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Ok. Jeg gikk innom 7/11 of selvfølgelig var jo han på jobb. Jeg later litt som ingenting. Playing it cool lizm. Sier hva jeg skal ha. Så kommer det "nei, den er i tom for Ida" så han har ikke glemt meg. Hvorfor har han ikke sendt meg en sms da??? Egentlig veldig vanskelig å si uten å ha sett og hørt hvordan det var. Kanskje han har misforstått noe? Ikke trodd det var seriøst? ..? Han spurte meg om det var seriøst når jeg ga nr mitt og jeg sa ja. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Har det ikke streifet dere at han ikke er interessert?.. Selvfølgelig er det det som er greia, jeg prøver bare å være litt optimistisk oppi pessimistismen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Gleder meg til klokken 11 i morgen. Endret 21. august 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 I går flyttet jeg tilbake til Bergen etter å ha bodd i Oslo et år. Det var til og med fint vær her i dag, så det lover bra. Det blir spennende å være masterstudent for første gang i morgen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Ser på avslutningsseremonien. Kjedelig at OL er over. Selv om det var lite norsk har det vært kjekt å se på noe. Spennende med VM neste år! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Pcen som kommer? Nei pc min blir ikke sendt før om ca 2 dager. jeg skulle ryddet her før helgen før pc kom men fikk vont i kors ryggen.første time er over på torsdagen. men det er andre time hos kiropraktoren i morgen. Håper jeg kan rydde i morgen, for helgen har vært et smerte helvete da im helgen men bare når jeg går da ikke ellers da, er litt redd om den pc veier mye er jo ikke laptop jeg skal hente men en stasjonær pc. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Døgnrytme, for noen saker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2016 Forfatter Del Skrevet 22. august 2016 Hva er dette "døgnrytme" du snakker om? Jeg har hørt ordet før, men det har mistet all sin betydning. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Haha. Har begynt å våkne 8-9 tida hver dag, selv om jeg ikke skal på jobb, og uansett når jeg legger meg. Igrunn strålende. Får jo så mye mer ut av dagen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Det kalles også "å bli gammel" For hvert tiår du eldes vil du våkne en time tidligere. Farmor og farfar f.eks. sto opp kl 05 og lagde kaffe og hørte på radio. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Faen så digg å bli gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå