MR SPEED Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Du skal sjekke opp Pessimistisk her på forumet synes jeg. Ha ha Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg er da sjenert jeg og,men kan jeg tørre å sjekke opp han, burde han tørre å sende meg en sms om det er det at han er sjenert For det første er sms'er for unger, for det andre er sms'er er alt for lett å ignorere om man er litt på gjerdet. Vel, da kan han ringe da? Jeg ga han bare nr jeg og ba han ta kontakt. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Du skal sjekke opp Pessimistisk her på forumet synes jeg. Vel, hun liker ikke å bli kalla bitch så da er det ikke stort mere jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Noen som vil daske med meg? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Daske med deg? Skal det bety? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Jeg er da sjenert jeg og,men kan jeg tørre å sjekke opp han, burde han tørre å sende meg en sms om det er det at han er sjenert For det første er sms'er for unger, for det andre er sms'er er alt for lett å ignorere om man er litt på gjerdet. Vel, da kan han ringe da? Jeg ga han bare nr jeg og ba han ta kontakt. Du får se om det dukker opp en tråd under samliv: "Når ta kontakt når man har fått tlfnr?". Så får han masse piss om at han må vente minst tre dager for å ikke virke for interessert. Da holder han mye bedre på interessen din. Så bruker han gjerne en uke på å bestemme seg for om han skal sende sms, søke deg opp på fb eller ringe. Kanskje det er like greit å vente til du kommer innom på butikken igjen, så kan han virke cool og late som han har mistet lappen din. Glad jeg ikke er singel ass. 4 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Glad jeg ikke er singel ass.Haha, ja. Så mye styr. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Er Joshua Frence så uskyldig som alle nordmenn skal ha det til? Ser kommentarfeltene høljer av alle "møkkaland, korrupte apekatter, drittfolk, få han hjem", på grunnlag av at Kripos har vært der nede og synset, og at Kongo er korrupt? Endret 21. august 2016 av Lami 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Det handler ikke om han er skyldig eller ikke, men at han ikke har fått en rettferdig rettsak. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Vel, hva skal man forvente i Kongo? Man reiser ned dit og gjør kriminelle aktiviteter? Buhu rettssystemet er ikke som I-land, rart ... Endret 21. august 2016 av Lami 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Fotballspiller dømt for bedrageri i 100 000- kronersklassen Lurer på hvem det er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Hvor kom jeg inn i bildet:O Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Vel, hva skal man forvente i Kongo? Bongo. 2 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Hvor kom jeg inn i bildet:O For jeg sa jeg var pessimistist. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Fotballspiller dømt for bedrageri i 100 000- kronersklassen Lurer på hvem det er. Lurer jeg også på. Hørte om det på radioen ista. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Fikk lyst på kaffe. Skal ikke på jobb i morra uansett, siden jeg har tatt ut ferieuke. Hmmm. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Fikk lyst på kaffe. Skal ikke på jobb i morra uansett, siden jeg har tatt ut ferieuke. Hmmm. DO IT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå