L4r5 Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 Bah. Bah. Bah. Bah. Bah.... Barbara Anne Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) "I'm a bad man. I'm a dangerous man." - Ghost, 2016 Endret 20. august 2016 av Gjest Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Bah. Bah. Bah. Bah. Bah.... Barbara Anne Liker du di?. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Maks kjedelig lørdag. Noe som er uvant, og da blir det bare kjedeligere. Bah. Bah. Bah. Bah. Bah. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 Liker du di?.Kan ikke si det er et band jeg hører særlig på, nei. Det bare passet så bra inn. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Sjekket opp fyren i kassen på 7/11 i går. Og han har enda ikke send meg en sms. Blæh første gang jeg faktisk sjekker opp noen sånn og så gikk det ikke bra. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Gi det bittelitt mer tid først, da. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Evig pessimistist. Skal iallefall aldri gjøre noe sånn igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 Du kan aldri handle der igjen nå. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Ja "det er ikke lett å være menneske, en kan prøve hvem som vil" sa noen en gang. Det er noe i det. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Du kan aldri handle der igjen nå. Nei, det kan jeg ikke Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Sjekket opp fyren i kassen på 7/11 i går. Og han har enda ikke send meg en sms. Blæh første gang jeg faktisk sjekker opp noen sånn og så gikk det ikke bra. Kanskje han er sjenert du. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg er da sjenert jeg og,men kan jeg tørre å sjekke opp han, burde han tørre å sende meg en sms om det er det at han er sjenert Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Evig pessimistist. Skal iallefall aldri gjøre noe sånn igjen. Joda det skal du. No pain - no gain. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg er da sjenert jeg og,men kan jeg tørre å sjekke opp han, burde han tørre å sende meg en sms om det er det at han er sjenert For det første er sms'er for unger, for det andre er sms'er er alt for lett å ignorere om man er litt på gjerdet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Du kan aldri handle der igjen nå. Nei, det kan jeg ikke Hvis du er trist og lei alle forfølger deg Ta r'ei en tur opp hit til meg Hvis du er sjuk og sur trenger vidunder kur Ta r'ei en tur opp hit til meg Vi kan sitte her og prate eller bare spelle plater Ingen grunn til å være mistenksom Jeg er bare litt selskapssjuk Jeg er litt selskapssjuk bare litt selskapssjuk Ta r'ei en tur opp hit til meg Jeg er litt selskapssjuk bare litt selskapssjuk Ta r'ei en tur opp hit til meg Vi har alle opplevd å gå på tryne Ingen venner, ingen dyne Det aller minste vi kan gjøre er å åpne våre dører Hvis du er kald og trøtt trenger å sove litt søtt Ta r'ei en tur opp hit til meg Føler du stor stor trang til å få i deg en dram Ta r'ei en tur opp hit til meg Alt du trenger, alt du ønsker Jeg har fyllt opp kjøleskapet Ingen grunn til å være beskjeden jeg er bare litt selskapssjuk bare litt selskapssjuk Jeg er litt selskapssjuk Ta r'ei en tur opp hit til meg Jeg er litt selskapssjuk bare litt selskapssjuk Ta r'ei en tur opp hit til meg Vi har alle opplevd å gå på tryne Ingen penger, ingen dyne Det aller minste vi kan gjøre er å åpne våre dører Jeg er litt selskapssjuk bare litt selskapssjuk Ta r'ei en tur opp hit til meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Du skal sjekke opp Pessimistisk her på forumet synes jeg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå