b-real Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Kan foresten medele at studiestart og mangel på boplass er kjedelig. Kjære gud, gi meg en natt med litt varme i teltet mitt. Gud* 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Når jeg dør, skal jeg kastrerest. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) Funfact: Både gravlunder og gravkapell eies av den enkelte kommune og ikke kirken. Det er derfor fritt frem å begraves på det som på folkumunne kalles "kirkegård" uansett hvilket livssyn man har. Å bli begravet på en kirkegård er faktisk en ganske kjip måte å bli husket på av venner og familie. Hvor kjedeligere kan det bli å måtte senkes ned i jorden som alle andre? Når jeg skal "begraves" skal liket mitt skytes ut av kanonen på Frederiksten festing. Endret 19. august 2016 av Gjest Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Det hadde vært en episk måte å fysisk forlate verden på Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Funfact: Både gravlunder og gravkapell eies av den enkelte kommune og ikke kirken. Det er derfor fritt frem å begraves på det som på folkumunne kalles "kirkegård" uansett hvilket livssyn man har. Å bli begravet på en kirkegård er faktisk en ganske kjip måte å husket på av venner og familie. Hvor kjedeligere kan det bli å måtte senkes ned i jorden som alle andre? Når jeg skal "begraves" skal liket mitt skytes ut av kanonen på Frederiksten festing. For DET vil jo være lovlig Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg gidder ikke planlegge sånt. Det får mine etterlatte ta seg av. Er tross alt de som skal leve videre, så det er best om de gjør det de synes er best med kroppen min. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg skal ha den minst kostbare affæren når jeg begraves, jeg ønsker da faen ikke at folk skal bruke 30-50000kr på at jeg skal begraves. Nei, sett fyr på meg og gjør hva faen dere vil...så kan de heller kjøpe drikke og ha en fest hvor jeg kan latterliggjøres på best mulig måte etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) For DET vil jo være lovlig Jeg skal kjempe med nebb og klør for å få det lovlig. Det skal jeg gjøre helt frem til jeg dør. Hvis det til slutt ikke lykkes vil det i stedet serveres mat fra Burger King i tillegg til alkohol i begravelsen min. Endret 19. august 2016 av Gjest Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg kunne ha skrevet ned tankene mine rundt begravelsen min, men i stedet gir jeg dere jule-episoden av Jabb-Sjur fra 2014, hvor jeg snakket om nettopp dette. Den ville ikke redaktøren at skulle publiseres i avisa, så den er kun på YouTube og nettsida mi. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Når jeg dør, skal jeg kastrerest.I tilfelle sædcellene dine lever etter at du er død, da eller? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Dere ble av den lyrikk tråden i forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2016 Forfatter Del Skrevet 19. august 2016 Jeg har flere rariteter om du vil ha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2016 Forfatter Del Skrevet 19. august 2016 Okay, men husk at du ba om det selv. https://www.youtube.com/watch?v=ooq4tXH0U6Y Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 4 dager til pc min blir sendt til meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2016 Forfatter Del Skrevet 19. august 2016 Wax Tailor er fett.Oppdaga de først for et par måneder siden, men må faktisk si meg veldig enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå