Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funfact: Både gravlunder og gravkapell eies av den enkelte kommune og ikke kirken. Det er derfor fritt frem å begraves på det som på folkumunne kalles "kirkegård" uansett hvilket livssyn man har.

Å bli begravet på en kirkegård er faktisk en ganske kjip måte å bli husket på av venner og familie. Hvor kjedeligere kan det bli å måtte senkes ned i jorden som alle andre? Når jeg skal "begraves" skal liket mitt skytes ut av kanonen på Frederiksten festing.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Funfact: Både gravlunder og gravkapell eies av den enkelte kommune og ikke kirken. Det er derfor fritt frem å begraves på det som på folkumunne kalles "kirkegård" uansett hvilket livssyn man har.

Å bli begravet på en kirkegård er faktisk en ganske kjip måte å husket på av venner og familie. Hvor kjedeligere kan det bli å måtte senkes ned i jorden som alle andre? Når jeg skal "begraves" skal liket mitt skytes ut av kanonen på Frederiksten festing.

For DET vil jo være lovlig 

tumblr_mf8cor9BgE1rsm741o1_500.gif

Lenke til kommentar

Jeg skal ha den minst kostbare affæren når jeg begraves, jeg ønsker da faen ikke at folk skal bruke 30-50000kr på at jeg skal begraves. Nei, sett fyr på meg og gjør hva faen dere vil...så kan de heller kjøpe drikke og ha en fest hvor jeg kan latterliggjøres på best mulig måte etterpå.

Lenke til kommentar

For DET vil jo være lovlig 

Jeg skal kjempe med nebb og klør for å få det lovlig. Det skal jeg gjøre helt frem til jeg dør.

Hvis det til slutt ikke lykkes vil det i stedet serveres mat fra Burger King i tillegg til alkohol i begravelsen min.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...