Skurupu Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 27 minutter til jobb er jo kjempelite. Gå for hus. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 27 minutter til jobb er jo kjempelite. Gå for hus. Bokstavelig 3,5 minutter fra jeg sitter meg inn i bilen til jeg går ut på jobb nå. Men for all del, fult overkommelig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Klarte å knuse øverste delen av skjermen på telefonen i dag. Good shit. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Her er den egentlige størrelsen til Indonesia i forhold til Europa. Dette er faktisk det sjukeste. Nå er det nok internett for i dag. Jeg går og legger meg nedpå. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 27 minutter til jobb er jo kjempelite. Gå for hus. Bokstavelig 3,5 minutter fra jeg sitter meg inn i bilen til jeg går ut på jobb nå. Men for all del, fult overkommelig. Sånne avstander er bare det man er bortskjemt med når man bor oppi nord. Og det at du i det hele tatt bruker bilen på en så kort avstand sier jo sitt. Jeg bor sentralt i Oslo og jobber sentralt i Oslo, men bruker fortsatt bortimot en halvtime på å komme meg til jobben. Valget er enkelt spør du meg, det er jo ikke som at Bardufoss har så mye "sentrum" å by på uansett. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Her er den egentlige størrelsen til Indonesia i forhold til Europa. Dette er faktisk det sjukeste. Nå er det nok internett for i dag. Jeg går og legger meg nedpå. Ja sånne verdenskart ser veldig misvisende ut. Feks ser Island ut like stort som spania. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Fått dilla på en salat fra Rema med karri å krydder I. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 27 minutter til jobb er jo kjempelite. Gå for hus. Bokstavelig 3,5 minutter fra jeg sitter meg inn i bilen til jeg går ut på jobb nå. Men for all del, fult overkommelig. Jeg bruker 10-15 minutter dør-til-dør til jobben og anser meg som svært heldig. Er så digg! Alle mine tidligere jobber har vært over en time hver vei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg bor sentralt i Oslo og jobber sentralt i Oslo, men bruker fortsatt bortimot en halvtime på å komme meg til jobben. Valget er enkelt spør du meg, det er jo ikke som at Bardufoss har så mye "sentrum" å by på uansett. I alle dager, nå popper det plutselig opp forumfolk jeg ikke har sett aktive på lang tid. Tror det lønner seg å være inaktiv på forumet nå og da. Alltid en sann glede å komme tilbake og se folk man husker fra ens egen start. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 27 minutter til jobb er jo kjempelite. Gå for hus. Bokstavelig 3,5 minutter fra jeg sitter meg inn i bilen til jeg går ut på jobb nå. Men for all del, fult overkommelig. Det er jo selv alt etter hva du ønsker og tolererer av støy. Bor selv i leilighet for tiden i "sentrumsnært" strøk. Kan med trygghet si at når jeg flytter så vil jeg heller bosette meg lenger unna om det er dette som må til for å slippe å ha naboen i vegg, tak eller gulv. Mest for å slippe å hele tiden måtte ta høyde for andre når jeg driver med påfunn og sprell. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Mens jeg er lei av å bo på landet med 20 min nedoverbakke til sentrum og jobb (og en time veldig bratt oppoverbakke hjem igjen, fordi formen min tilsier flere pauser om jeg skal gå like kjapt opp som ned), og ser frem til å kunne flytte inn til byen og finne noe som tilsier 15 - 20 min gangavstand hver vei på flatmark istedet. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Da har jeg ett barn som går på skolen. Shit ass Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Daaaaaaaayum. Time flies when you're throwing watches. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Nabojenta: du løy til meg. Du sa du skulle på do men så gikk du å snakket med din mor istedenfor. Min datter: eg skal ikke lyve igjen. Ka må eg gjøre for at du skal tilgi meg Nabojenta: eg må få komme inn å se kattungene. Ellers gidder eg ikke å være med deg flere ganger. *river av meg håret* Småen er 6 og hun er er 10. Har sagt flere ganger at de ikke skal inn å leke med kattungene for de ligger å spiser. Og så prøver hun seg på det der??? Gikk bare ut å sa at småen kan få komme inn å gå på do, eller skifte klær eller snakke med meg uten at hun er skyldig hun noen ting. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Gratulerer, din datters venninne er en bølle. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Hahaha, får ikke flyttet inn i huset før til neste helg og jeg må være ute herfra den 24. Må faktisk pakke all dritten min inn på brakkeriggen til jobben og sove der 3-4 døgn i mellomtiden. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Men det er vel verd det, eh? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Gratulerer, din datters venninne er en bølle. Det er ikke akkurat uvanlig at en som er eldre herser litt med de yngre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Er ikke manipulering for å få viljen sin noe alle barn driver med? God trening til voksenlivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå