N-4K0 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 "Nyhet" på nett i går om at sommeren blir lengre. Ett sekund lengre. Hva pokker er det å lage en nyhetssak over?! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Det er jo et interessant fenomen at jordens rotasjonshastighet bremser og at døgnet blir lengre og lengre. Da dinosaurene gikk rundt på jorden var døgnet 21-23 timer langt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Hvorfor klage over agurknyheter? Alle vet at det er agurktider. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Det er jo et interessant fenomen at jordens rotasjonshastighet bremser og at døgnet blir lengre og lengre. Da dinosaurene gikk rundt på jorden var døgnet 21-23 timer langt. La oss alle løpe samtidig for å sette klokka tilbake et sekund. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Feel you, BananLaks. Sov 1 time i natt. Blæææ. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 I natt klarte jeg å sove seks timer. Forbedring, men jeg er like trøtt likevel v Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Det er ikke så rart. Både du og kjæresten er sikkert helt utslitt. En klarer ikke alltid å hente seg inn etter én natt med relativt bra søvn, hvis en har vært utsatt for stress over en lengre periode. Får håpe det bedrer seg etter hvert. Endret 1. juli 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 I går natt og i går var så jævlig digg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Hadde mareritt i natt og sov dårlig. Den skumle planten min falt ned med et smell oppi en potte utenfor vinduet. Rett etter kom det en skummel mann med felt uniform og svart skjegg i samme vindu og en høy stemme.Jeg våknet med et skvatt og prøvde skrike hjelp, men fikk ikke fram fordi jeg hadde søvnparalyse.Etter det fikk jeg ikke sove på mange timer. Bare pga den fillehendelsen blei dagen ødelagt, har mye å gjøre. Endret 1. juli 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Jeg lå oppe og hørte på radio, var et program om lyder tatt opp i verdensrommet. Ble liggende våken etter det så ble vel 2-3 timer søvn tenker jeg. Tar det som regel igjen med en time på sofaen etter middag. Endret 1. juli 2015 av Lunalotic Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Jaja, dere ligger iallefall ikke våken i solsteik klokka 0400 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Nei, her pissregner det og er 12 - 13 grader. Regner med det blir solsteik i morra, vel og merke. Ser frem til det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Ei venninne sa at hun elssssssker å bare ligge stille i sola og "kjenne at det ikke er vinter"..jeg tenker KJEDEEEELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG etter 10 sekunder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Jeg kan godt ligge i sola i noen timer, men det er avhengig av at jeg har noe å lese på, musikk på øra, og noe å drikke / lypsyl / e-sigg i umiddelbar nærhet. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Jeg kan godt ligge i sola i noen timer, men det er avhengig av at jeg har noe å lese på, musikk på øra, og noe å drikke / lypsyl / e-sigg i umiddelbar nærhet. Du kan jo lære deg å meditere ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Ser ingen grunn til det. Jeg er generelt avslappet. Kan ikke komme på sist jeg følte et snev av stress, engang. Alt jeg trenger er musikk og en bok, og jeg er der, og jeg drar ingen steder uten noen av dem. Om det så bare er en tur på butikken eller på toalettet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Frode Øverli nailer følelsen min 100%: Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Da sitter jeg på gate 53 klar for Thailand og forlate dere 1 måned. So long. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå