Lycantrophe Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Få det ut så kan du komme deg videre.Title of your sex tape. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Jeg sendte den bare til deg da, du sa du ikke skulle si det til noen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Jada, hemmeligheten din er trygg hos meg, herr sjøstjerne ;---) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Det er min favorittscene, da. Lenke til kommentar
Populært innlegg Delvis Skrevet 15. august 2016 Populært innlegg Del Skrevet 15. august 2016 En smakebit. Advasel: Sterke scener. 15 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 En smakebit. Advasel: Sterke scener. mat.gif Ha ha Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2016 Forfatter Del Skrevet 15. august 2016 (endret) Det der er noe av det bedre som er postet i tråden på evigheter! Du vinner Internettet for i dag, Delvis! Endret 15. august 2016 av L4r5 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 En smakebit. Advasel: Sterke scener. mat.gif Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Jeg skjønner INGEN av jødevitsene dine, faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Jeg skjønner INGEN av jødevitsene dine, faktisk. Er du jomfru? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Lara fuckings Croft. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Fotballskoene mine ligger igjen i Bodø. For et liv. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Synd det ikke finnes butikker som selger fotballsko andre steder i landet. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Synd det ikke finnes butikker som selger fotballsko andre steder i landet. Er vel bare lov med ett par per person. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Har ett dilemma her. Må flytte ut etter denne måneden. Har vært på bøttevis av visninger men er så stort press på leiemarkedet her at jeg føler jeg blir oversett/satt underst i bunken da utleiere kan velge og vrake mellom sykepleierstudiner, barnefamilier og godt voksne folk. Var og så på ett hus som er 27 min kjøring unna jobben (litt under fartsgrensen pga. trafikk idag) Huset holdt høy standard, etterisolert i hytt og pine, spiller ny varmepumpe, samme leie som en liten 2-roms i nærheten av byen. Eneste negativet med huset er at jeg må kjøpe komfyr/kjøleskap/vaskemaskin (fort 11 000-12 000,-) Venter på svar om jeg får en leilighet og venter på og få komme på visning på to andre. (50/50 om jeg i det hele tatt får komme på visning før de er borte) Sitter og funderer, i det huset kan jeg jo både lage treningsrom og enda ha to rom ekstra til lager/kontor/gjesterom mens i en leilighet blir det trangt og noe klaustrofobisk med folk boende rundt meg. Vad seier ni? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Synd det ikke finnes butikker som selger fotballsko andre steder i landet. Ja, det hjelper jo jævla mye når det er fem minutter til man må kjøre hjemmefra for å rekke trening. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Har ett dilemma her. Må flytte ut etter denne måneden. Har vært på bøttevis av visninger men er så stort press på leiemarkedet her at jeg føler jeg blir oversett/satt underst i bunken da utleiere kan velge og vrake mellom sykepleierstudiner, barnefamilier og godt voksne folk. Var og så på ett hus som er 27 min kjøring unna jobben (litt under fartsgrensen pga. trafikk idag) Huset holdt høy standard, etterisolert i hytt og pine, spiller ny varmepumpe, samme leie som en liten 2-roms i nærheten av byen. Eneste negativet med huset er at jeg må kjøpe komfyr/kjøleskap/vaskemaskin (fort 11 000-12 000,-) Venter på svar om jeg får en leilighet og venter på og få komme på visning på to andre. (50/50 om jeg i det hele tatt får komme på visning før de er borte) Sitter og funderer, i det huset kan jeg jo både lage treningsrom og enda ha to rom ekstra til lager/kontor/gjesterom mens i en leilighet blir det trangt og noe klaustrofobisk med folk boende rundt meg. Vad seier ni? Om det ikke er sånn at du trives bedre i sentrum, så er vel huset er rimelig åpenbart valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå